خوزستان

حادثه‌ای که با حضور به موقع آتش نشانان شوش به خیر گذشت

حادثه‌ای که با حضور به موقع آتش نشانان شوش به خیر گذشت

به گزارش خبرگزاری برگزیده سیدمحمدموسوی،رئیس واحد آتش نشانی شوش گفت: در پی تماس‌های مردمی درساعت۲۲:۳دقیقه شب گذشته ۹مهرماه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شوش مبنی بر آتش سوزی پارکینگ ساختمانی دو طبقه واقع در منطقه اسلام آباد (شویع) خیابان سجاد، بلافاصله دو تیم عملیاتی اطفای حریق وامداد نجات از ایستگاه مرکز به محل حادثه اعزام شدند.

موسوی درباره جزئیات این حادثه افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که حریق در پارکینگ منزل مسکونی رخ داده و با توجه به دود و شعله ناشی از این آتش سوزی، آتش نشانان بلافاصله تیم علمیاتی اطفا حریق با استفاده از تجهیزات مورد نیاز اقدام به مهار آتش سوزی و تخلیه دود در طبقه اول این ساختمان کردند.

رئیس واحد آتش نشانی شوش در پایان با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است گفت: با سرعت العمل و مهار به موقع آتش سوزی از سرایت حریق به سایر نقاط و دیگر طبقات ساختمان جلوگیری شد و خوشبختانه افراد ساکن در منزل پس از مشاهده حریق، محل حادثه را ترک نموده اند.

لازم به ذکر است که در محل آتش سوزی دو خودروی نقلیه سواری و همچنین دو موتور سیکلت وجود داشت،که با هوشیاری تیم عملیاتی اطفاء حریق از سرایت آتش به وسایل نقلیه در محل جلوگیری شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا