مازندران

حادثه‌ای که به آرزوی «فرهاد» رنگ واقعیت بخشید/ اهدای عضو به ۱۱ نفر

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، زیر پوست شهر قصه‌های متفاوتی برای انسان‌ها رقم می‌خورد یک نفر عمرش را با دردهای مختلف سپری می‌کند و سال‌ها سال در انتظار اهدای عضو است در  آن طرف نیز با پایان زندگی یک نفر، فرد دیگری به زندگی برمی‌گردد.

قصه زندگی فرهاد کیانی‌نژاد ۲۳ ساله از شهرستان سیمرغ نیز این‌گونه رقم خورد، که وی براثر سانحه تصادف، دچار مرگ مغزی شود و با عمل خدا پسندانه اهدای عضو از طرف خانواده‌اش خبرساز شد.

استواردوم وظیفه فرهاد کیانی‌نژاد سرباز ۲۳ ساله مازندرانی با اهدای اعضای بدنش به بیش از ۱۱ بیمار جان دوباره بخشید.

جواد کیانی‌نژاد برادر این سرباز راهور در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: برادرم فرهاد سرباز وظیفه و رزمی‌کار در رشته ووشو بود، یکی از آرزوهای برادرم این بود که قهرمان جهان شود و همه او را بشناسند.

وی بیان می‌کند: مرگ برادرم تلخ‌ترین اتفاقی بود که براین رقم خورد این روزها حال و روز خوبی نداریم، اما تنها موضوعی که حس خوبی به ما می‌دهد و واقعا حس خوبی دارم این است که برادرم جان بیش از ۱۰ نفر را نجات داد و به آنان زندگی دوباره بخشید، این روزها احساس می‌کنم برادرم زنده است به این دلیل که قلبش هنوز می‌تپد.

وی خاطرنشان می‌کند: برادرم همیشه می‌گفت کاش بتوانم بیمارانی که آخر خط هستند را نجات دهم و به آنان زندگی ببخشم که این اتفاق به آرزوی برادرم رنگ واقعیت بخشید.

سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: استواردوم وظیفه فرهاد کیانی‌نژاد سرباز ۲۳ ساله مازندرانی با اهدای اعضای بدنش به ۱۱ بیمار جان دوباره بخشید.

 

وی افزود:  فرهاد کیانی‌نژاد سرباز راهور تهران بزرگ حین مرخصی به علت سانحه تصادف رانندگی در شهرستان سیمرغ متأسفانه دچار مرگ مغزی می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان کرد: با مرگ مغزی فرهاد، خانواده این سرباز در اقدامی انسان دوستانه و خیرخواهانه با اهداء اعضای بدن فرزند دلبندشان موافقت کردند و ۱۱ عضو از اعضای بدن او در بیمارستان تهران به بیماران نیازمند اهدا و به آنان جان دوباره بخشید.

ساداتی تصریح کرد: خانواده این سرباز فداکار با حضور در بیمارستان با فرزند خود وداع کردند؛ پدر که برای آخرین بار بر پیشانی فرزندش بوسه می زند، برای لحظاتی وی را در آغوش کشیده و با چشمانی اشکبار با وی وداع کرد.

وی با اشاره به اینکه زنده‌یاد کیانی نژاد فرزند سوم خانواده بود و یک برادر دیگر وی هم اکنون سرباز است، گفت:  کاری که برای خدا باشد جاویدان خواهد شد؛ اهدای عضو یک عمل حسنه و خدا پسندانه است که در حقیقت باقیات الصالحاتی است که انسان می‌تواند از خود به یادگار بگذارد.

گفتنی است، استوار دوم وظیفه فرهاد کیانی‌نژاد سرباز ۲۳ ساله راهور تهران بزرگ پایه خدمتی آذر ماه سال ۹۹ اهل  استان مازندران که پس از گذراندن دوره آموزشی برای خدمت به میهن اسلامی در پلیس راهور تهران مشغول به خدمت بوده است.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا