Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حاشیه بازی تراکتور و پدیده| جنجال در تبریز، میثاقیان هم وارد زمین شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

حاشیه بازی تراکتور و پدیده| جنجال در تبریز، میثاقیان هم وارد زمین شد

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، تیم‌های فوتبال تراکتور و پدیده از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) مقابل هم قرار گرفتند. 

* ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی بخشی از چمن ورزشگاه را آبیاری شد.

* سکوهای روبروی جایگاه با پرچم‌ تیم تراکتور تزئین شده است. هوای ورزشگاه آفتابی همراه با وزش باد است.

* محمد عباس‌زاده، بهترین مهاجم فصل گذشته تراکتور با رفع مصدومیت در لیست ذخیره تراکتور قرار گرفته و احتمالاً در نیمه دوم در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

* پیش از آغاز بازی هفته بسیج با بنری گرامی داشته شد. همچنین باشگاه تراکتور با انتشار بنری درگذشت میلاد جبارپور، سرباز وظیفه هوادار این تیم را گرامی داشت.

* اکبر ایمانی،  سعید واسعی و اکبر محمدی بازیکنان تراکتور به سمت نیمکت تیم پدیده رفته و ضمن خیر مقدم برای حضور در میدان رخصت طلبیدند.

* روی نیمکت تراکتور تنها سولدو با بازیکنان صحبت می‌کند، اما نیمکت پدیده شلوغ بوده و چند نفر به همرا میثاقیان با داور و بازیکنان خود صحبت می‌کنند.

* در اواخر نیمه نخست این مسابقه و در شرایطی که بازیکنان تراکتور قصد داشتند با پرتاب اوت بازی را به سرعت آغاز کنند با شیطنت بازیکن پدیده روبرو شدند و این موضوع کار را به جنجال کشاند. در این اتفاق که با درگیری فیزیکی چند بازیکن هم همراه بود داور مسابقه به چند بازیکن کارت زرد نشان داد.

* اکبر میثاقیان، سرمربی پدیده در جریان این حاشیه وارد زمین شد و با داور مسابقه صحبت کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا