Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حاشیه بازی فجر سپاسی و استقلال| عکس پورحیدری روی نیمکت آبی ها/اشتباه عجیب گزارشگر و عصبانیت قاسمی نژاد+تصاویر - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

حاشیه بازی فجر سپاسی و استقلال| عکس پورحیدری روی نیمکت آبی ها/اشتباه عجیب گزارشگر و عصبانیت قاسمی نژاد+تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، با وجود تاکید ناظر بازی روی بیرون رفتن افراد متفرقه، این نفرات بار دیگر به ورزشگاه بازگشتند و در جایگاه ویژه مستقر شدند. البته در این میان دو لیدر تیم استقلال هم از ورزشگاه خارج شدند. 

* علی اصغر کلانتری و دستیارانش پیش از شروع بازی خوش و بش گرمی با فرهاد مجیدی و مربیان استقلال داشت. در ادامه سرمربیان دو تیم با هم عکس یادگاری گرفتند.

* بازیکنان دو تیم قبل از بازی با قرار دادن شاخه گل در مقابل جایگاه ویژه ای که برای تکریم شهدا در نظر گرفته شده بود، به آنها ادای احترام کردند.

* با وجود تشکر علی‌اصغر کلانتری از مسئولان هیات فوتبال شیراز برای آماده‌سازی زمین چمن ورزشگاه حافظیه، اما همچنان این زمین کیفیت نامطلوبی دارد. همچنین در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که خط وسط زمین کج است.

* بازیکنان استقلال پیش از این مسابقه، با حمل بنری با مضمون «اسطوره‌هایی که از یاد نمی‌روند» در سالروز درگذشت دو شخصیت بزرگ تاریخ  این باشگاه، یاد مرحوم علی دانایی‌فرد و منصور پورحیدری را گرامی داشتند.

* گزارشگر این بازی در اظهار نظری عجیب مدعی شد محمد دانشگر از فجر شهید سپاسی به استقلال پیوسته است. این در شرایطی است که وی با وجود سابقه بازی‌اش در تیم شیرازی، از سایپا به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.

* با گذشت حدود ۱۰ دقیقه از شروع بازی همچنان میهمانان تیم شیرازی، برخی مسئولان شهری و افراد متفرقه مشغول ورود به جایگاه ویژه بودند. البته پس از پر شدن ظرفیت این جایگاه، مسئولان باشگاه فجر برخی میهمان‌ها را در سکوهای پشت نیمکت این تیم مستقر کردند.

* پس از اعلام خطای آرش رضاوند روی بازیکن حریف در دقیقه ۱۴ کادرفنی استقلال و وریا غفوری به مرتضی منصوری اعتراض کردند.

* برخی هواداران با حضور در بالکن ساختمان پشت ورزشگاه حافظیه بازی را تماشا کردند. در این میان یک نوجوان با دست گرفتن میکروفونی مشغول گزارش بازی برای افرادی شد که از این ساختمان‌ها بازی را تماشا می‌کردند.

* پروژکتورهای ورزشگاه حافظیه از دقیقه ۱۹ روشن شد.

* حدود دقیقه بیست بازی دو هوادار وارد ورزشگاه شدند که مسئولان انتظامی آنها را بیرون کردند.

*در اواخر نیمه اول امین قاسمی نژاد به تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد و از ناحیه دست آسیب دید. وی چند دقیقه بعد از شدت عصبانیت ضربه ای به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین زد.

* با توجه به فرا رسیدن پنجمین سالگرد درگذشت اسطوره باشگاه استقلال، عکس مرحوم پورحیدری روی نیمکت این تیم قرار گرفته بود. زنده یاد پورحیدری در تیم فجر سپاسی هم مربیگری کرده بود.

نیمه اول دیدار دو تیم با تساوی به پایان رسید.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا