گیلان

حذف آخرین نماینده گیلان از جام حذفی/شکست سنگین شهرداری آستارا مقابل گل گهر

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه پرگل چهار بر صفر به اتمام رسید. 

امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر برای این دیدار، محمدحسین اکبر منادی، مهران گلزاری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، رضا شکاری، آرمین سهرابیان، مرتضی تبریزی، امین پورعلی، حسین نخودکار، محمدرضا خانزاده و محمد آقاجانپور را در ترکیب تیمش قرار داد. 

فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار، محمدرضا قنبری، امین هاشمی فرد، محمد آزاد طلب، حبیب افرا، جابر نصیری، سعید دلاور، علیرضا سلیم پور، امین حقده، امیرحسین صالحی، جواد آقایی‌پور و فرشید پاداش را در ترکیب شهرداری آستارا قرار داد. 

فرشاد پیوس در این دیدار به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود و اینطور که به نظر می‌رسید بازی‌های لیگ لیگ برای پیوس از اهمیت بیشتری برخوردار بود. 

تیم امیر قلعه‌نویی که به تازگی هفت امتیاز خود را در لیگ برتر از دست داده بود با توپی پر وارد میدان شد و حریف لیگ یکی خود را با چهار گل بدرقه کرد. حسین نخودکار (۸)، امین پورعلی (۳۲)، محمدرضا خانزاده (۵۵) و مرتضی تبریزی (۵۷) گلزنان این دیدار بودند. 

شهرداری آستارا در حال حاضر با هدایت فرشاد پیوس در رده دهم لیگ آزادگان جای گرفته است. گل‌گهر نیز با ۱۲ امتیاز جایگاه هشتم لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا