Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حسن بختیاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

حسن بختیاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی «حسن بختیاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر حسن بختیاری عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان

 با سلام
 خدمت‌گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و باتوجه به تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی فسادستیز و عدالت‌محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

وزیر بهداشت، همچنین از خدمات دکتر پرویز قزلباش قدردانی کرد.

شایان ذکر است، حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، متخصص کودکان (اطفال) است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-12-19 02:05:52

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا