سیاسی

حسن بیادی در سمت خود ابقا شد

حسن بیادی در سمت خود ابقا شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده به نقل از روابط عموی حزب آبادگران، اولین جلسه جمعیت آبادگران با حضور اکثر اعضای شورای مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه جناب مهندس بیادی، دبیرکل محترم جمعیت، پس از خوشامدگویی به اعضاء محترم حاضر در جلسه، در خصوص تحولات اخیر منطقه و حمله نیروهای مقاومت به سرزمین های اشغالی و پیامدهای مثبت و شگفتی که در آینده نزدیک برای منطقه و جهان اسلام خواهد داشت سخنانی ایراد نمود .

در جلسه خورشیدی، تحلیل گر سیاسی نیز به موضوع اهمیت تحزب در جامعه اسلامی که منادی مردم سالاری دینی است پرداختند، حسن بیادی بعنوان دبیر کل جمعیت ابقا شد.

همچنین در این جلسه در خصوص تفویض مسئولیت های درون حزبی رای گیری صورت گرفت و مهندس عامری بعنوان معاون امور بانوان جمعیت، زریّه معاون تشکل های مردم نهاد [سمن ها] و حسنی قائم مقام، خورشیدی معاون سیاسی، ابراهیم زاده سخنگو، حبیب کوهی معاون امور استان ها، نوری معاون علمی و فن آوری، توفیقیان معاون برنامه ریزی و توسعه، وحید عذیری معاون اتاق فکر، متین زاده معاون فرهنگی و اجتماعی، کربلایی معاون پشتیبانی و اجرایی، داودی معاون تشکیلات و روشها و مسعود کریمی بعنوان معاون روابط عمومی و رسانه برای مدت یکسال انتخاب شدند.

۲۱۹۲۱۹

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا