کردستان

حسین رسولی سرپرست بهزیستی کردستان شد/فسادستیزی اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، کاظمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی کردستان در سنندج اظهار کرد: در دولت دکتر رئیسی بنا بر عدالت، فسادستیزی و کار مستمر است.

وی خاطرنشان کرد: هر کس در این دولت مسوولیتی می‌گیرد باید در مسیر تحقق این اهداف حرکت کند و ملاک برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها بر این مبنا باشد.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور در ادامه به ساز و کار و سیاست‌هایی که در زمینه انتصاب مدیران در مجموعه بهزیستی وجود دارد اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما در استان‌ها این است که تا وقتی شایستگانی در داخل استان‌ها داریم از بیرون کسی را وارد مجموعه نکنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سیدصباح قریشی مدیرکل سابق بهزیستی کردستان از مدیران موفق و در تراز اول بهزیستی کشور بود و در حوزه‌های مخنلف خوش درخشید، گفت: ۳۰ سال کار و تلاش و کوشش مستمر این مدیرکل قابل تقدیر بوده و امیدواریم این روند خدمت در بدنه این سازمان با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه جامعه زیرپوشش بهزیستی با دیگر دستگاه‌ها و نهادها فرق می‌کند، تصریح کرد: جامعه هدف این نهاد با توجه به شرایط جسمانی و روحی نیازهای خاصی دارند و خدمت در این سازمان نیاز به مدیران پای کار و دلسوز دارد.

همدلی مجموعه مسیر خدمت بهتر به جامعه هدف را تحقق می‌بخشد

حسین رسولی سرپرست بهزیستی کردستان در مراسم معارفه خود و تکریم مدیرکل قدیم بهزیستی کردستان  اظهار کرد: از اعتمادی که از سوی مجموعه بهزیستی به بنده شده کمال تقدیر را دارم و بر این باور هستم امروز تکلیف و مسولیت سنگین‌تر از گذشته به عهده بنده گذاشته شده و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه در این عرصه سربلند باشیم.

وی تصریح کرد: در طول سال‌های خدمت در مجموعه بهزیستی تا امروز همواره تلاش کرده‌ام در مسیر خدمت از تمام توان خود بهره بگیریم.

 سرپرست بهزیستی کردستان با بیان اینکه اعتقاد دارم کاری که به بنده محول می‌شود تا جایی که در توان دارم در مسیر خدمت تلاش و کم کاری وجود نداشته باشد، گفت: خوشبختانه با همدلی و همارهی تیم مدیریتی و روسای شهرستانی توانسته‌ایم تکالیفی که به عهده بنده بوده را به درستی انجام دهم.

رسولی افزود: همکاری و تعامل با دستگاه‌هایی که ماموریت مشابه با بهزیستی دارند از اولویت‌های مهم ما در ادامه کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در قالب یک تیم کارشناسی با همراهی مدیران شهرستانی و معاونین بتوانیم در مسیر خدمت به جامعه هدف و ادای تکلیف و پیشبرد اهداف و سیاست‌ها گام برداریم، گفت: امیدواریم انچه در شان مددجویان بهزیستی است را با تلاش جهادی و مضاعف با همدلی و همراهی تمام مجموعه انجام دهیم.

 سرپرست بهزیستی کردستان خاطرنشان کرد: خدمات زیادی از زمان تشکیل این سازمان تا به امروز در مسیر خدمت به جامعه هدف انجام گرفته است و این روند را با استفاده از تجربیات به دست امده گذشته و تلاش مضاعف ادامه خواهیم داد.

مدیرکل سابق بهزیستی کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: هر اقدامی در این مجموعه در مسیر خدمت به جامعه هدف انجام شده حاصل کار جمعی و تلاش تک تک همکارانم است.

همدلی و کار تیمی دلیل موفقیت برنامه‌های بهزیستی در کردستان بوده است

صباح قریشی مدیرکل سابق بهزیستی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد:‌از سال ۷۲ کار را از همین ساختمان در مجموعه بهزیستی شروع کردم و ۳۰ سال خدمت را در پست‌های مختلف در بهزیستی در خدمت جامعه هدف بوده‌ام.

وی افزود: رضایتمندی جامعه هدف اصل و بنای کار ما در مجموعه بهزیستی کردستان بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ مجموعه بدون همدلی و همراهی همه مجموعه به اهداف نمی‌رسد، تصریح کرد: جامعه هدف این سازمان رسالت بسیار خطیری با توجه به جامعه هدف دارد و خوشبختانه در مسیر خدمت با همدلی و همراهی که بین مجموعه همکاران، سازمان‌های مردم و رسانه‌های استان وجود داشته توانسته‌ایم به اهدافی که داشته‌ایم دست پیدا کنیم.

مدیرکل سابق بهزیستی کردستان  عنوان کرد: نمی خواهیم گزارش عملکرد خود را در طول ۱۱ سال که پست مدیریت ارایه کنم چراکه هرانچه انجام شده ادای وظیفه بوده است.

وی به کسب رتبه بهزیستی کردستان در هشت سال پیاپی در طرح شهید رجایی اشاره کرد و گفت: در طول ۱۱ سال مدیریت در مجموعه بهزیستی به کسی باج ندادیم و در مورد مسایل معلولین به هیچ وجه کوتاه نیامدیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم آیندگان نیز منافع معلولین را به عنوان اولویت مهم خود قرار دهند و در هیچ شرایط در این زمینه کوتاه نیایند.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های صباح قریشی مدیرکل سابق بهزیستی کردستان، حسین رسولی به عنوان سرپرست بهزیستی کردستان معرفی شد.

حسین رسولی پیش از این معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا