چهارمحال و بختیاری

حضور آثار فیلم‌سازان و عکاسان چهارمحال و بختیاری در جشنواره منطقه‌ای ساوالان

حضور آثار فیلم‌سازان و عکاسان چهارمحال و بختیاری در جشنواره منطقه‌ای ساوالان

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری،ناصر قائدی با بیان اینکه داوران بخش فیلم شصت‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین شهر-ساوالان پس از بررسی آثار رسیده، مجوز حضور در مرحله نهایی را برای ۴۶ فیلم کوتاه در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی صادر کرده است، افزود: «کیکاووس» به کارگردانی حامد اصغر زاده مرغملکی از جمله تولیدات انجمن سینمای جوان استان است که در بخش داستانی این جشنواره حضور دارد.

وی تصریح کرد: «نیمه گمشده» به کارگردانی جمال اسکویی و «همه میخواهند به بهار برسند» به کارگردانی خدیجه مظلوم شهرکی نیز از دیگر آثار تولیدی در انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری است که در جمع هفت اثر پذیرفته شده بخش پویانمایی این جشنواره منطقه‌ای قرار گرفته‌اند.

قائدی یادآور شد: در بخش عکس شصت‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر-ساوالان هم مریم آل‌مؤمن از عکاسان استان با ارائه ۲ تک عکس از زنان نمکی و دختر فوتبالیست توانسته است به بخش نهایی این جشنواره راه یابد.

رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احمد تاجی دیگر هنرمند عکاس استان هم با مجموعه عکس‌های حنابندان در بخش عکس این جشنواره منطقه‌ای حضور دارد.

گفتنی است، شصت‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر-ساوالان از دوم بهمن به‌ میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر مشگین‌شهر و به دبیر امیر رجبی آغاز شده است و تا پنجم این ماه ادامه دارد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا