کردستان

حضور ۱۴۰ تیم پلیس کردستان در طرح زمستانه

سردار رسول برزوئی در حاشیه برگزاری رزمایش طرح زمستانه ترافیکی استان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و تغییرات شرایط جوی و احتمال بارش نزولات آسمانی، برنامه‌ریزی‌های کاربردی از ماه‌ها پیش در جلسات هماهنگی بین سازمانی انجام شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی از جمله سازمان آتش‌نشانی، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری، سازمان اتومبیل‌رانی و گردشگری در کنار پلیس در اجرای طرح زمستانه ترافیکی خاطرنشان کرد: با آغاز این طرح، نیروهای خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان کردستان هستند.

برزوئی با بیان اینکه محورهای استان کوهستانی و برف گیر هستند، افزود: حضور پلیس و نیروهای خدماتی و امدادی در طول این مسیرها ارتقاء امنیت ترافیکی و قوت قلب برای مسافران در طول تردد در محورهای مواصلاتی به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر پوشش اغلب محورهای استان کردستان در طرح زمستانه پلیس استان اظهارداشت: ۱۴۰ اکیپ از جمله گردنه مروارید، صلوات‌آباد، زرینه، بهارستان و تودار به صورت ویژه خواهد بود عزم و احتمام جدی ما در زمایش ۱۴۰۰ مبتنی بر کاهش تصادفات و تلفات جاده ای است، که امیدواریم همه دستگاه‌های مسئول در این حوزه با حضور موثر و هدفمند خود زمستانی ایمن کم مخاطر و کم حادثه برای شهروندان و مسافران عزیز داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش غیر قابل انکار طرح زمستانه در کاهش تلفات حوادث جاده‌ای، یادآور شد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در پایان اجرای این طرح، شاهد روند کاهشی در وقوع تصادفات رانندگی باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان سه عامل انسان، جاده و وسیله نقیله را از عوامل اصلی تصادفات دانست و خاطرنشان کرد: نقش صداوسیما و رسانه‌ها در آگاهی بخشی فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی به موقع بسیار تعیین کننده است و در کاهش تلفات جاده‌ای مهم است که شهروندان با پلیس راه همکاری کنند و به توصیه‌های آنها توجه کنند.

برزوئی بر نقش بسیار مهم و انکار ناپذیر انسجام و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در اجرای موفقیت آمیز طرح زمستانه اشاره کرد و افزود:‌ اجرای رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور استان کردستان با تلاش و همت بلند دستگاه‌های دخیل چون راهداری، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، آتش‌نشانی، شهرداری و نقش اثرگذار اصحاب رسانه از اول آذر ماه تا بیستم اسفند ماه تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا