Categories: مرکزی

حل مسئله حاشیه‌نشینی ساوه نیاز به اتخاذ تصمیمات قوی دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حجت‌الاسلام محمد سبزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار ساوه بر لزوم ادامه تلاش‌های برای تقویت زیباسازی شهری تأکید کرد و گفت: شهردار با حضور میدانی خود در نقاط مختلف شهر می‌تواند بخشی از نیازهای مردم و جامعه را جویا شود تا تصمیمات لازم را برای آن اتخاذ کند.

وی وظیفه شهردار را به‌واسطه مواجهه با مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و… مهم قلمداد کرد و افزود: چنانچه شهردار، کارآمدی و مردمی بودن و شفافیت را مد نظر خود قرار دهد قطعاً در مسیر خود موفق خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه خاطرنشان کرد: حل مسئله حاشیه‌نشینی در شهر ساوه نیاز به اتخاذ تصمیمات قوی دارد تا از معضلات و آسیب‌های اجتماعی آن نیز جلوگیری شود.

سبزی بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تأکید کرد و ادامه داد: همه اعضای شورای شهر باید دست به دست هم بدهند و با حمایت از شهرداری که با کوله باری از تجربه در این شهر حضور یافته باعث هموار شدن مسیر پیشرفت و توسعه شهر شوند.

سرپرست فرمانداری ساوه نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در نظام اداری سه عنصر کارآمدی، جهادی بودن و فسادستیزی است گفت: با تقویت این مؤلفه‌ها در شهرداری می‌تواند توسعه و پیشرفت شهر را در پیش گرفت.

مهدی الیاسی با بیان اینکه باید با رعایت این سه مؤلفه کلیه امکانات را به‌صورت متوازن در سطح شهر گستراند اظهار کرد: شهر ساوه به دلیل بالابودن سرانه صنعت مهاجرپذیر است و کارشناسان اذعان کرده‌اند که زیرساخت‌های ما پاسخگوی این میزان از جمعیت نیست.

وی افزود: شهرداری از مهمترین ارکان برای تقویت زیرساخت‌هاست لذا باید با همیت و کار جهادی و تعامل سازگار شورا و شهرداری با سایر دستگاه‌ها، زیرساخت‌های مورد نیاز را ایجاد و تقویت کنیم.

سرپرست فرمانداری ساوه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط شهردار پیشین خطاب به شهردار جدید گفت: جهادی بودن، حرکت در مسیر قانون، فساد ستیزی و چابک سازی شهرداری باید در دستور کار شهردار جدید باشد.

الیاسی با بیان اینکه شورای شهر علاوه بر حمایت و همگرایی با شهردار باید در بعد نظارت جدی‌تر عمل کند افزود: در سیاست‌های دولت انقلابی، مسئولان باید به مردم نزدیک‌تر باشند و با حضور در میان آنان پای حرف و مشکلات آنها بنشینند.

وی با تأکید بر لزوم اقدام جهادی برای حل مشکلات مردم خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید شرح وظایف قانونی خود را مطالعه کنند و برای عملیاتی کردن آن سخت‌کوشانه عمل کنند تا هرگونه نارضایتی و دغدغه خاطر شهروندان مرتفع گردد.

به گزارش برگزیده های ایران در پایان این مراسم از زحمات ۴ ساله سید مهدی حسینی شهردار پیشین و مجید اصدق سرپرست شهرداری ساوه تقدیر و طی حکمی امیررضا یوسفیان به‌عنوان شهردار ساوه معرفی شد.

انتهای پیام/


admin

Recent Posts

انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در پی این اقداماتی که در بوستان لاله…

14 ساعت ago

استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»

در روزگاری که گرفتاری‌های کوچک و بزرگ سبب افزایش میل به مهاجرت میان جوانان به‌ویژه…

14 ساعت ago

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

14 ساعت ago

جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید

رییس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک…

14 ساعت ago

جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود

جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده فساد فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه برگزار شد.

14 ساعت ago

جزئیات جدید از دزدیده شدن یسنا؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش این دختر را داشت

جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای منتشر شد.

14 ساعت ago