فارس

حماسه ۹ دی هرگز از حافظه تاریخ ایران پاک نمی‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از مرودشت، آئین گرامی داشت یوم الله ۹ دی با حضور مردم ولایتمدار شهرستان مرودشت و سخنرانی سرهنگ عبدالله حاجی زاده معاون سیاسی سپاه فجر در محل مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

حاجی زاده در جمع مردم شهرستان مرودشت اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات ملت ایران محسوب می شود.

معاون سیاسی سپاه فجراستان فارس در ادامه با بیان اینکه در ۹ دی ماه ۸۸ دشمنان نظام به دنبال این بودند که مردم را از دین و انقلاب منفک کنند، بیان داشت: ملت ایران اسلامی دین وعقل و شجاعت را با بصیرت همراه کردند و پای عهد خود با انقلاب وآرمان های نظام ایستاده وحماسه بزرگی خلق کردند.

حاجی زاده با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال این بودند که در نهم دی ماه نظام مردم سالاری دینی را با نظام ارباب رعیتی تعویض کنند، بیان کرد: در نهم دی بار دیگر ملت ایران با هوشیاری و بصیرت، آزمایش دیگری را پشت سر گذاشتند و توانستند به دنیا درس دموکراسی و مردم‌سالاری دینی بیاموزند واین نظام اسلامی با حمایت الهی، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و همراهی ملت توانست از توطئه دشمنان موفق و سربلند بیرون آمد.

معاون سیاسی سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی ملت به‌خوبی نشان داد که ۹ دی برای همیشه به‌عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ باقی خواهد ماندو از حافظه تاریخی مردم پاک نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی امروز درخشان تر از همیشه خواهد بود و در بهترین موقعیت منطقه ای قرار دارد و این در حالی است که در عرصه خارجی ،زمانی دشمنان نظام برای ما چهارچوب میز مذاکرات را مشخص می کردند ولی امروزه به سبب عظمت تیم مذاکره کننده این ما هستیم که خط و مشی و چهارچوب مذاکرات و شرایط را تعیین می کنیم.

حاجی زاده گفت: در حوزه داخلی، دشمنان نظام و انقلاب با راه اندازی تبلیغات منفی بر علیه دولت انقلابی ومجلس وبحث حجاب در جامعه قصد تشویش اذعان عمومی را دارند واین در حالی است که هنوز بسیاری از کارگزاران دولت سابق بر سرکار هستند و برخی از مشکلات پابرجا مانده است لذا باید خط تحریف را شکست تا خط تحریم ها هم شکسته شوند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا