اخبار روز

حماس: طوفان الاقصی برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسراست

حماس: طوفان الاقصی برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسراست

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، صالح العاروری نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) طی سخنان مهمی با شروع عملیات طوفان الاقصی به‌دست رزمندگان مقاومت گفت که رزمندگان مقاومت در  نوار غزه عملیات گسترده‌ای را به‌منظور دفاع از مسجدالاقصی و آزادسازی اسرای فلسطینی آغاز کردند.

معاون دفتر سیاسی حماس افزود: نبرد طوفان الاقصی پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی است.

العاروری با بیان اینکه کرانه باختری در این نبرد حرف آخر را می‌زند و می‌تواند با تمام شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری وارد درگیری شود، گفت: همه ما به‌ویژه رزمندگان مقاومت در کرانه باختری باید به این نبرد وارد شویم.

نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی از همه کشورهای اسلامی و عربی خواست به نبرد طوفان الاقصی بپیوندند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، نیروهای مقاومت فلسطین صبح امروز موفق شده‌اند وارد یکی از شهرک‌های اطراف غزه شوند و یک نظامی ارتش رژیم اسرائیل را در اطراف غزه به‌اسارت خود درآورند.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که شمار کشته‌ها و زخمی‌ها زیاد است. رسانه‌های رژیم اسرائیل زخمی شدن ۱۵ نفر از صهیونیست‌ها را تأیید کرده‌اند.

گردان‌‌های القسام حماس امروز با اعلام این عملیات موفق شد وارد داخل اراضی اشغالی شود و دست به عملیات کم‌‌سابقه‌ای علیه اشغالگران بزند. فرمانده گردان‌های القسام طی سخنانی گفت: زمان آن رسیده است صهیونیست‌ها را «جارو کنیم» و از فلسطین بیرون بیندازیم.

مقاومت غزه، نظامی صهیونیست را بعد از اسارت به داخل غزه انتقال داد
محمد الضیف: دوران بزن در رو به پایان رسیده است/ باید اشغالگران را از فلسطین جارو کنیم

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا