خوزستان

خانه کشتی اندیمشک یکی از آثار ماندگار خواهد بود

خانه کشتی اندیمشک یکی از آثار ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده از اندیمشک، مراسم تکریم روسای هیات های ورزشی، پیشکسوتان ،مربیان ،داوران و مدیران باشگاه های ورزشی بمناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام و دهه مبارک فجر با حضور مهندس زمانی اصل فرماندار شهرستان برگزار شد.

یوسف زمانی‌اصل در این مراسم با بیان اینکه ورزش مهمترین عامل در سرزندگی و نشاط هر جامعه‌ای است اظهار کرد: وقتی پرچمی از کشور در عرصه بین‌المللی به اهتزاز در می‌آید سرافرازی ملت و نظام ما را به همراه دارد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه موفقیت هر فرزند این شهرستان در عرصه ورزش جهانی قلوب ملت ایران اسلامی را شاد می‌کند افزود: از قهرمانان و تلاشگران عرصه ورزش شهرستان اندیمشک قدردانی می‌کنیم و هر گام و تلاش برای کسب عناوین برتر، ارزشمند و قابل ستایش است.

وی تختی را الگوی پهلوانی برای ورزشکاران دانست و تصریح کرد: ضرورت دارد از این اسطوره‌ها الگوپذیری شود.

زمانی‌اصل با بیان اینکه شهرستان اندیمشک استعداد و توان خوبی در بخش ورزش دارد و موفقیت‌های زیادی تاکنون به دست آورده است بیان کرد: در بحث زیرساخت‌های ورزشی نگاه ویژه‌ای به شهرستان شده چرا که اندیمشک مهد کشتی فرنگی است.

وی با اشاره به اینکه امکانات و زیرساخت های کنونی قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست اضافه کرد: خانه کشتی یکی از اثرهای ماندگار خواهد شد و این حق مردم اندیمشک است.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان برای خانه کشتی در نظر گرفته شده است تا تکمیل و بهره برداری برسد ادامه داد: طرح‌های ورزشی بسیار خوبی در اندیمشک در دست اجرا است و سرانه ورزشی را افزایش می‌دهد ضمن اینکه وضعیت سرانه ورزشی اندیمشک ایده‌آل است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا