سیاسی

خبرهای مهم مقام بلندپایه ارتش از دستاوردهای جدید هوانیروز

خبرهای مهم مقام بلندپایه ارتش از دستاوردهای جدید هوانیروز

به گزارش خبرگزاری برگزیده به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اورژانس هوایی هوانیروز ارتش در ۳۰ استان کشور فعال است، اظهارداشت: هوانیروز ارتش در مناطق صعب‌العبور، مصدومانی را که بر اثر تصادفات و اتفاقات ناگوار دچار سانحه و مشکل شده باشند، نجات می‌دهد.

امیر سرتیپ قربانی ادامه داد: هوانیروز ارتش در جابجایی اعضای پیوندی و کلیوی برای کمک‌رسانی به بیماران نیازمند این اعضا نیز فعال است و در این حوزه‌ها اقدامات زیادی انجام داده است.

آماده باش ارتش ایران /امیدواریم عمر این یزیدیان زمان هرچه زودتر به اتمام رسد

وی با بیان اینکه در بحران‌هایی همچون سیل، آتش‌سوزی و زلزله در کنار مردم هستیم، افزود: هوانیروز همچون همیشه تیم‌های آماده‌ای دارد که در زمان وقوع بحران‌ها و بلایای طبیعی به مردم یاری می‌پردازند.

فرمانده هوانیروز ارتش اضافه کرد: همچنین یک فروند بالگرد شینوک را به تجهیزات اطفای‌حریق و آب‌پاش مجهز کردیم تا در زمان کمتری آتش را خاموش کند.

امیر سرتیپ قربانی با تأکید بر اینکه هوانیروز در حوزه ارتقای توان رزمی نیز گام‌های بلندی برداشته است، عنوان‌کرد: هوانیروز در زمینه سامانه‌های دید در شب و تسلیحات هوشمند و نقطه‌زن به دستاوردهای مهمی دست یافته است؛ همچنین تجهیزات به‌روز دنیا همچون سیستم‌های اخلال راداری و ارتباطی و… را روی بالگردها نصب کرده‌ایم.

وی درباره حضور بالگردهای هوانیروز در مناطق مرزی کشور هم بیان کرد: بالگردهای هوانیروز ارتش در مناطق مرزی مستقر هستند و رصد مرزها را انجام می‌دهند.

۲۷۲۱۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا