بوشهر

خبر خوب؛ بازگشت ۱۷ واحد راکد در بوشهر به چرخه تولید

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، مهدی صفوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر با دارا بودن ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی نقش بسزایی در تولید و اشتغال استان دارد، اظهار داشت: در سال جاری ۷۱ سرمایه گذار با اخذ مجوز تولید از سازمان‌های ذی صلاح با شرکت شهرک‌های صنعتی استان، قرارداد امضا کرده‌اند. 

وی اظهار داشت: این واحد‌ها با سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۳۸۶ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی هزار و ۲۰۸ نفر به بهره برداری خواهند رسید، درحال حاضر۹۷۱ قرارداد سرمایه‌گذاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان به امضا رسیده که از این تعداد ۴۰۸ واحد صنعتی در ۱۶۳ هکتار از اراضی به بهره برداری رسیده است. 

صفوی بیان کرد: با توجه به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، از اهداف اصلی و برنامه‌های مهم شرکت شهرک‌ها، فعال‌سازی واحد‌های راکد و غیر فعال می‌باشد که در سال جاری تعداد ۱۷ واحد راکد با پشتیبانی و پیگیری مستمر شرکت شهرک‌ها و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته‌اند که زمینه اشتغال ۳۱۰ نفر را فراهم کرده‌اند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته نیز تعداد ۳۰ واحد صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های شرکت شهرک‌ها به چرخه تولید برگشتند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا