زنجان

خبر خوب|آزادی ۳۳ زندانی غیر عمد به همت بسیج حقوقدانان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ظهر امروز در مراسم آزادی زندانیان غیر عمد ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: با اشاره به اینکه بسیج پس از تشکیل به فرمان امام راحل در همه صحنه‌های نظام و انقلاب حضور داشته و افتخار آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به خدمات بسیج گفت: بسیج در طول عمر با برکت خود در هر عرصه‌ای که نیاز بوده خدمت‌رسانی کرده است.

وی در ادامه از آزادسازی ۳۳ زندانی جرائم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان استان زنجان خبر داد و گفت: زمینه آزادسازی زندانیان با پرداخت دیه به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان محقق شده است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه بسیج همواره کمک کار دولت، قوه قضائیه و قوه مجریه است، افزود: مجموعه عظیم بسیج حقوقدانان نیز اقدامات قابل توجهی در استان زنجان انجام داده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: سازمان بسیج حقوقدانان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ نفر توسط این کمک‌‍‌ها آزاد سازی شده‌اند، افزود: خیرین و اداره کل امور زندان‌های استان زنجان در این زمینه تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

این مسئول از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و ۳ هزار پرس غذای گرم توسط بسیج حقوقدانان استان زنجان خبر داد و گفت: توزیع کارت هدیه و بسته‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این سازمان است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر دیه کمتر از ۵۰ میلیون تومان وجود ندارد، افزود: اگر رضایت برای آزادسازی جرائم غیر عمد گرفته نشود، تعداد زندانیان آزاد شده به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

طهماسبی گفت: برای زمینه آزادسازی ۳۳ زندانی جرائم غیر عمد مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/۲۳۰۸/م


 2021-11-25 02:05:43

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا