تهران

خبر خوب| تشکیل تیم والیبال بانوان ورامین هدیه‌ای خوب برای زنان شهر

احسن الله شیرکوند رئیس هیئت والیبال شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در ورامین، اظهار کرد: تیم والیبال بانوان با توجه اینکه خواسته عمومی مردم بود به همت خانواده شهید امیر معصوم شاهی و اسپانسر تیم، این اتفاق بسیار خوب در ورامین رقم خورد.

وی گفت: امروز ما خواستم این را به ورزش ورامین ثابت کنیم که اگر اتفاقاتی در عرصه ملی رخ می‌دهد اتفاقات بزرگی است چرا که والیبال بانوان کمبودی بود که جبران شد و با این کار بانوان هم می‌توانند از نشاط عمومی و مسائل جانبی آن استفاده کنند.

رئیس هیئت والیبال ورامین افزود: انشاالله قدر این حمایت هایی که شده را بدانند هرچند به خانواده‌های شهدا بدهکاریم، از عزیزانی که برای جوانان شهر و مردم قدمی را برمی دارند حمایت شود که بتوانیم شهر بانشاط داشته باشیم.

شیرکوند بیان کرد: یک بخشی از اسپانسر از بیرون شهر ورامین و مابقی آن هم کمک های فدراسیون والیبال بوده و بخش دیگر هم هرچه در داخل ورامین اتفاق افتاده به همت این دو بزرگوار شهرمان بوده است که ما را شرمنده و حمایت کردند و هدفشان سلامت خانواده ها بوده است که بتوانیم پس از دوسال سخت و پر استرس کرونا حداقل یک هدیه خوبی برای بانوان شهرمان داشته باشیم.

موفقیت تیم والیبال بانوان ورامین بستگی به حمایت هیئت والیبال شهر دارد

نسرین خزانی سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین نیز در گفت وگو با خبرنگار برگزیده های ایران، اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که اکنون داریم و تیم جوانی که تشکیل دادیم و گروه سنی بازیکنان میانگین متولدین ۸۰ الی ۸۵ هستند و برای اولین بار در سوپر لیگ ایران بازی می‌کنند، احساس می‌کنم با توجه به شرایطی که وجود دارد و حمایت های رئیس هیئت والیبال ورامین، این بچه ها آینده های ایران هستند.

وی گفت: اگر این تیم از نظر مالی حمایت شوند و جذب تیم والیبال ورامین شوند مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد که این بچه‌ها جزو بازیکنان بسیار خوب ایران شوند چون از پتانسیل بسیار زیادی برخوردار هستند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین با اشاره به حضور بازیکن بومی در این تیم، افزود: یک بازیکن بومی بنام مانیا سیفی و یک مربی بنام شهلا روستایی داریم.

خزانی بیان کرد: به دلیل اینکه در این دوره آیدی کارت صادر کردیم امکان افزایش بازیکن نیست اما برای نیم فصل چنانچه بازیکنی که در ورامین باشد و بتواند به این تیم کمک کند با کمال میل در خدمت شان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه از نظر مالی در وضعیت خوبی نیستیم ولی به ما قول دادند که به تیم والیبال بانوان کمک خواهند کرد.

سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین گفت: باتوجه به اینکه تیم والیبال بانوان ورامین به تازگی در مسابقات لیگ شرکت می کنند خیلی فرق است بین تیمی که سالیان سال است بازی می کند و تیمی که به تازگی بازی می‌کند، طبیعتا تیم های اولیه با رقمی حدود ۳ میلیارد هزینه کردند ولی برای من چنین هرینه ای نشده و نه بازیکن تیم ملی دارم ولی امیدوارم که با یک بازی‌های بسیار خوب جزو چهار تیم اول باشیم.

میانگین سنی بازیکنان تیم پیکان ۲۱ است

نیلوفر رشیدی سرمربی تیم والیبال پیکان در ادامه، اظهار کرد: از سال ۹۵ مربی هستیم و امسال برای سوپر لیگ اولین سالی است که سرمربی شدم.

وی گفت: بازیکن ملی پوش داریم که امسال استفاده نشد، اما تیم ما یک تیم بسیار جوان و با انگیزه است و میانگین سن بازیکنان بین ۲۱ سال است که با انگیزه کامل برای مسابقات آمده ایم.

سرمربی تیم والیبال پیکان افزود: اولین هدف ما ورود به چهار تیم پلی آف است و بعد از آن برای مرحله بعدی برنامه ریزی خواهیم کرد.

رشیدی خاطرنشان کرد: به نظرم استقبال خیلی خوبی در ورامین از والیبال بانوان شد که این نشان می دهد علاقمندان به این رشته خواهان خودش را دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا