کرمانشاه

خدمات‌رسانی آبفا کرمانشاه تا زمان بازگشت کامل زوار اربعین ادامه دارد 

خدمات‌رسانی آبفا کرمانشاه تا زمان بازگشت کامل زوار اربعین ادامه دارد 

رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: طی مراسم راهپیمایی، خدمات متعددی در ورودی استان کرمانشاه «شهر کنگاور» تا نقطه صفر مرزی خسروی و در منذریه عراق ارائه شد.

وی افزود: در حوزه آب و فاضلاب و برق در وزارت نیرو آب و برق پایدار تامین شده و در تمام طول مسیر برای موکب‌ها، پارکینگ‌ها، اردوگاه‌ها و محل‌های اسکان اظطراری آب و برق پایدار ارائه شده است.

مدیرکل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: از جمله خدمات ارائه شده در مرز خسروی در شهر قصر شیرین و در منذریه عراق توزیع آب بطری شده، تامین آب پایدار با تانکرهای ثابت و سیار و جمع‌آوری فاضلاب در پایانه مرزی جمهوری اسلامی ایران و در منذریه عراق و انتقال آن به تصفیه خانه قصرشیرین است.

وی عنوان کرد: با توجه به بازگشت عمده زوار به کشور ارائه خدمات استراتژیک از نقطه صفر مرزی شروع و در انتهای استان که شهر کنگاور است پایان می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: خدمات رسانی به ۷۰ درصد زوار در مسیر استان کرمانشاه تا شهر اسلام آباد غرب صورت گرفته که مسیرها به ۲ سمت مرزهای استان کرمانشاه و استان‌های همجوار تقسیم شده است.

وی ابراز کرد: تعداد زوار در مرز خسروی و در مرز سومار برای عبور بارهای ترانزیتی و برای عبور موکب‌ها که بعد از پایان مراسم اربعین ورودی آنها در مرز سومار صورت می‌گیرد خدمات پایدار آب و برق در مرز سومار ارائه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمدده از زوار، رضایت خوبی در مرز استان کرمانشاه در زمینه آب و فاضلاب و برق وجود دارد که امید است در سال‌های آینده به زوار بیشتری ارائه خدمات بهتری داشته باشیم.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا