مناطق آزاد

خدمات دهی ۷۵۰ نیرو به گردشگران در ۹ کمپ پارک قشم

خدمات دهی ۷۵۰ نیرو به گردشگران در ۹ کمپ پارک قشم

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، شریف شریفی نژاد با اشاره به استقبال گسترده مردم کشور برای حضور در جزیره در روزهای تعطیلات اخیر گفت: نیروهای خدماتی و فضای سبز این مدیریت باهدف میزبانی شایسته از گردشگران، در ۹ کمپ پارک زیتون، سینما دریا، آفتاب ۱ و ۲، ایران زمین، هلر ، خطی درگهان، ریگو و جزایر ناز به صورت شبانه روزی در حال نظافت و ارائه خدمات بودند.

وی همچنین از ورود ۲۰ هزار خودرو در تعطیلات عید سعید مبعث به جزیره خبر داد و افزود: در تعطیلات دو هفته گذشته نیز با آمار مشابهی از حضور مردم عزیز کشورمان تنها از مبدا ورودی بندرگاه مسافری لافت مواجه بودیم.

شریفی نژاد ادامه داد: انتخاب قشم به عنوان مقصد گردشگری در نیمه دوم سال به ویژه در اعیاد و ایام تعطیل، یکی از افتخارات ما این و تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای هموطنان از اقصی نقاط کشور باشیم.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن تقدیر از همکاری مدیریت بنادر پهل و لافت، پلیس راهور و پلیس راه برای کاهش معطلی گردشگران و روان سازی ترافیک گفت: امیدواریم گردشگرانی که با خودروهای شخصی خود وارد جزیره می شوند نیز، برای کمک به کاهش ترافیک، ترجیحا، ساعات پایانی شب را برای خروج از جزیره و اتمام سفر خود انتخاب نمایند.

خدمات دهی ۷۵۰ نیرو به گردشگران در ۹ کمپ پارک قشم

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا