خوزستان

خرمگاه: محکوم به پیروزی هستیم

به گزارش برگزیده های ایران از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز شنبه در حالی پذیرای فجرشهید سپاسی شیراز خواهد بود که در دو بازی ابتدایی لیگ، بدون امتیاز از زمین خارج شده و چهار گل از رقبای خود دریافت کرده است.

سومین مصاف صنعت نفت در لیگ بیست و یکم، در شرایطی برگزار خواهد شد که علیرضا منصوریان همچنان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و امکان همراهی تیمش  را ندارد، این مربی با حکم کمیته انضباطی از همراهی تیمش در سه بازی ابتدایی لیگ نیز محروم بوده است.

نفت آبادان فردا از تیمی میزبانی خواهد کرد که شرایطی مشابه دارد و از دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر، موفق به کسب امتیاز نشده و این موضوع، حساسیت این دیدار را برای دو تیم، دو چندان ساخته است.

محمد خرمگاه، مربی تیم صنعت نفت آبادان، در غیاب منصوریان، در نشست خبری پیش از  دیدار با فجر  سپاسی حاضر و در خصوص این دیدار با رسانه‌ها سخن گفت.

مربی تیم صنعت نفت آبادان، در این خصوص اظهار کرد: امیدوام که دو هفته ناکامی تیم صنعت نفت با تلاش و زحمت بازیکنان و کارهایی که در طول ۲۸ روز گذشته و در غیاب منصوریان انجام شد، به نتیجه برسد.

وی افزود: در این ۲۸ روز سرمربی تیم کنار ما نبودند و گرچه به صورت آنلاین تیم را هدایت می‌کردند، ولی آن انرژی لازم که به تیم داده می‌شد را نداشتیم، ولی بودن وی بر روی نیمکت برای ما نعمت است تا بتوانیم از تمام داشته فنی منصوریان استفاده کنیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان، با اشاره به شکست این تیم در هفته دوم مقابل تراکتور در تبریز، تصریح کرد: متاسفانه داور آن دیدار صحنه پنالتی را برای ما نگرفت و ما می‌توانستیم در دقیقه ۸۲ بازی را در عدد یک به تساوی برسانیم.

خرمگاه عنوان کرد: بازی که می‌توانستیم در آن برنده یا مساوی باشیم، به دلیل اشتباه داور شکست خوردیم. در آن بازی در  شرایط ۵۰-۵۰  به سود تراکتور سوت زده شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم این آخرین بار باشد که از داوری ضربه می‌خوریم، ادامه داد: بازی مقابل فجرسپاسی یک بازی بسیار سخت است، تیم حریف زحمتکش و دونده است و بر اساس آنالیزی که داشتیم، اشتباهات فردی در دو بازی گذشته ما را اذیت کرد و با تمام تلاشی که صورت دادیم، مطمئن هستیم که بازی فردا، بازی خوبی برای ما خواهد بود و ما محکوم هستیم به پیروزی و برای یک بازی خوب برای شهر و مردم آبادان، آماده‌ایم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان، با اشاره به دو ترکیب متفاوت از این تیم در دو هفته ابتدایی عنوان کرد: این برمی‌گردد به عدم آمادگی، بازی کم و دیر شروع کردن تمرینات، طبیعتاً ما همچنان به دنبال یک ترکیب ایده‌آل هستیم تا بتوانیم ترکیبی که به سود تیم است را انتخاب کنیم.

خرمگاه یادآور شد: ما با تمام داشته‌های فجرسپاسی آشنایی و به نوع کار و فوتبال آنها شناخت داریم و با کارهایی که در دو سه روز گذشته انجام گرفت، امیدوارم فردا با تمرکز ۱۰۰ درصدی مقابل حریف حاضر شویم.

وی خاطرنشان کرد: دیگر امکان اشتباه نداریم و امیدوارم فردا با تلاش و تفکر و همت بازیکنان بتوانیم بازی را ببریم، شک نکنید فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و امیدوارم با حضور منصوریان شرایط تیم بهتر شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا