فارس

خروجی مطالبه اهالی لارستان مقابل وزارت راه: بودجه‌های جدید اختصاص می‌یابد

به گزارش برگزیده های ایران از لارستان، به دنبال ثبت سوژه‌ای در سامانه فارس من، از سوی اهالی لارستان مبنی بر اینکه  “محور ترانزیتی جهرم-لار-بندرعباس را دوبانده کنید” عده‌ای از‌ مطالبه‌گران این شهرستان در مقابل وزارت راه تجمع کردند.

این تجمع، صبح امروز عده ای از اهالی لارستان با عنوان «کاروان پیگیری جاده مرگ» در مقابل وزارت راه و شهرسازی در حالی به پایان رسید که جلسه ای با حضور مسوولین وزارت خانه و تنی چند از تجمع کنندگان تشکیل و خروجی آن مثبت تلقی شد.

پیگیری های خبرنگار فارس نشان می‌دهد، همزمان با تجمع مردم لارستان در مقابل اداره راه و شهرسازی، نماینده مردم لارستان،خنج،گراش، اوز و نیز مسؤول دفتر وی در تهران، درصدد تشکیل این جلسه برآمدند تا همسو با موکلان خود برای تحقق این مطالبه گام بردارند.

در جلسه ای  که با حضور مسؤولین وزارت خانه و تنی چند از اعضای  کاروان پیگیری جاده مرگ لارستان برای شنیدن مطالبه آنان و رایزنی برای تحقق مطالبه تشکیل شد مقرر گردید؛ برای تخصیص اعتبارات ویژه چه از سوی وزارت راه و شهر سازی و چه تخصیص اعتبار از سوی وزارت نفت، کمیته ای ویژه با ریاست مدیرکل راه و شهرسازی لارستان برای پیگیری این موضوع تشکیل شود، این کمیته دو مأموریت اساسی در  پیگیری روند اختصاص بودجه به محور لارجهرم و نیز تعیین اولویت های اساسی در خصوص بودجه های اختصاصی را به عهده خواهد داشت تا تکمیل محور جهرم لار به سرانجام برسد.

اهالی لارستان در این جلسه از مطالبات دیگری مانند ارتقای اداره حمل و نقل لارستان به اداره کل راهداری و حمل و نقل و پیگیری موضوع راه آهن نیز صحبت به میان آوردند و قرار شد با پیگیری نماینده مردم لارستان در مجلس، در خصوص این مطالبات نیز رایزنی و تعاملات صورت گیرد.

انتهای پیام/م/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا