مازندران

خروج سامانه بارشی امشب از آسمان مازندران

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در شهرستان ساری، اظهار کرد: از بامداد روز چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی و هشدار هواشناسی از سمت غرب استان، شاهد بارندگی، وزش باد برخی مناطق شدید و موقتی و کاهش محسوس دما بودیم وه به‌تدریج مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش پیدا کرد.

وی افزود: بیشترین بارش طی این مدت از وزرامحله محمودآباد ۱۲۵، رامسر ۱۱۱، نوشهر ۱۰۰، گلوگاه ۷۳، بابلسر ۷۲، بورخانی سوادکوه ۷۰، ایزدشهر ۶۹، آمل ۵۸، اسکندرکلای قائمشهر ۶۵ و ساری ۴۲ میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز علاوه بر کاهش دما بارش‌ها کمابیش در آسمان مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: امشب از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می‌شود.

اسدی یادآور شد: عصر شنبه تا روز یک‌شنبه شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده در آسمان مازندران هستیم‌.

وی با اعلام اینکه از یک‌شنبه شب تا ظهر دوشنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود، تصریح کرد: از بعدازظهر دوشنبه هفته آینده مجددا با شکل‌گیری جریانات شمالی علاوه بر افزایش ابر از سمت غرب استان انتظار داریم مجددا شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم که علاوه بر کاهش دما این بارش‌ها تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: همچنین ارتفاعات استان گاها مه‌آلود و همراه با کاهش دید و مناطق سردسیر و کوهستانی به‌صورت مخلوط برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا