Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
خسارت 100 میلیارد ریالی بارش‌ها به تأسیسات برق بوشهر - خبرگزاری برگزیده های ایران
بوشهر

خسارت ۱۰۰ میلیارد ریالی بارش‌ها به تأسیسات برق بوشهر

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال به تأسیسات برق شهرستان‌های بوشهر، عسلویه، کنگان، جم، دشتی، دیر، تنگستان و گناوه خسارت وارد شد.

وی بیان کرد: در این حادثه حدود هفت و نیم کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۷ دستگاه ترانسفورماتور آسیب دیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار کرد: شماری از مشترکان نیز دچار بی برق شدند که با تلاش و بسیج همه امکانات و نیروهای اتفاقات و عملیاتی امانی و پیمانی که از قبل با تشکیل کمیته مدیریت بحران همزمان با اعلام ورود سامانه بارشی به حالت آماده باش در نقاط مشخص شده استقرار داشتند بلافاصله وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن برق‌دار و شبکه به حالت پایدار برگشت.

وی یادآور شد: در این عملیات ۳۰ اکیپ عملیاتی متشکل از ۱۱۰ نفر با بهره‌گیری از ماشین آلات سبک عملیاتی و ماشین سنگین عملیاتی از قبیل جرثقیل و بالابر اقدام به بازسازی، ترمیم شبکه و تأسیسات آسیب دیده کردند.

وی افزود: آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران شهرستان‌ها در کنار برنامه ریزی خوب مجموعه استانداری از نقاط قوت بحران اخیر بود که از همه دست اندرکاران به ویژه معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری بوشهر تقدیر و تشکر می‌شود.

حشمتی ادامه داد: آمادگی قابل توجه تیم‌های عملیات نکته قابل توجه در بین نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که بخوبی در این چند روز بروز و ظهور پیدا کرد لذا از تلاش‌های این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: از مشترکان محترم هم استانی نیز انتظار است در جریان بارندگی‌ها به منظور پیشگیری و تسریع در برقراری ارتباط با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، هرگونه اختلال در جریان برق را از طریق اپلیکیشن برق من و یا تماس با سامانه پاسخگویی ۱۲۱ گزارش کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا