Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
خطای انسانی عامل مرگ 3 کارگر شرکت فولاد ناب آرش - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

خطای انسانی عامل مرگ ۳ کارگر شرکت فولاد ناب آرش

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان با اشاره به وقوع حادثه در شرکت فولاد ناب آرش در روز چهارشنبه هفته گذشته اظهار کرد: متاسفانه گاز نیتروژن جان ۳ نفر از کارگران شرکت فولاد ناب آرش ابهر را گرفت و ۴نفر دیگر را دچار حادثه کرد.

سرپرست اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بعد از حادثه یک ساعت رئیس شهرستان در محل حادثه حضور یافت، عنوان کرد: موضوع به صورت تخصصی بررسی شد.

وی خاطر نشان کرد: ظرف ۱۲ ساعت بررسی موضوع به صورت تخصصی انجام و گزارش و شرح حادثه آماده شد.

انصاری با اشاره به اینکه گزارش به مقام عالی استان و دستگاه‌های نظارتی ارسال شده است، تاکید کرد: پیگیر حق خانواده‌های فوتی‌های این حادثه هستیم.

سرپرست اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه شرکت از نظر تجهیزات ایمنی در سطح بالایی است، تصریح کرد: عدم توجه به نکات ایمنی و رعایت نکردن اصول حفاظت فنی منجر به این حادثه شده است.

وی با بیان اینکه خطای انسانی در این حادثه محرز است، گفت: پیگیرها برای برخورد با عاملان حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 2021-11-02 02:15:20

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا