Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
خط قرمز بسیج پیروی از ولایت است/ ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج ملارد برگزار می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

خط قرمز بسیج پیروی از ولایت است/ ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج ملارد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ملارد، سرهنگ جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ملارد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این ناحیه ظهر امروز برگزار شد، ضمن یاد شهیدان به ویژه شهدای امنیت، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای که پیش از آغاز جنگ تحمیلی در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ ایجاد شد و در دوران دفاع مقدس به صورت نظامی و پس از آغاز ظفرمندی‌ها، رویش‌های دیگر بسیج را شاهد بودیم.

وی گفت: دو ویژگی اصلی بسیج دغدغه مندی دینی، اجتماعی، فرهنگی و امنیت است که موجب وجه تمایز آن شده و بصیرت نیز موجب حرکت و آموزش مسیر، روش و منش می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با اشاره به ۵ گام بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق تمدن اسلامی بیان شده، افزود: در این راستا با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی برای ایجاد دولت اسلامی، بسیج نیز کمک کرده و علاوه بر مسجد و محله در اقشار مختلف و همه شئون شکل گرفته و در قالب اندیشه ورز بسیج به آنها کمک می‌کند و به عنوان یک مولد و انسجام دهنده‌ ظرفیت‌‌های محله وارد عمل شده است.

وی با اشاره به ۶۰ هزار بسیجی در سطح شهرستان ملارد و اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه در هفته بسیج، خاطر نشان کرد: خط قرمز بسیج پیروی از ولایت است و این شجره طیبه پاک نگه داشته شده و اجازه نمی‌دهد از آن به عنوان ابزاری در اختیار گروه‌ها و جناح‌ها قرار گیرد.

جهانی نژاد تاکید کرد: بسیج با تمام ظرفیت خود آمادگی همکاری با مسوولین را داشته و کسانی که می‌خواهند کار را مردمی و جامعه را اداره کنند، می‌توانند از بسیج تمسک جسته و کمک بگیرند.

اجرای طرح ۲۰ مسجد ۲۰ حقوقدان

سروان رمضانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته بسیج با کمک ادارات مختلف گفت: ۳۵۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه مقاومت و حوزه‌های بسیج تدوین شده و ۴۲ برنامه محوری به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: نواختن زنگ بسیج و انتشار در سامانه شاد، رزمایش بسیجیان در نقاط محروم، تقدیر از فعالان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، رزمایش کمک‌های مومنانه، آغاز پویش هر بسیجی یک خدمت در سطح محله انجام خواهد شد.

رمضانی افزود: نمایشگاه دستاوردهای بسیج در فرهنگسرای بعثت با همکاری نهادها و ادارات مختلف برگزار شده و ارائه مشاوره حقوقی رایگان با اجرای طرح ۲۰ مسجد ۲۰ حقوقدان، کوهپیمایی و مسابقات گوناگون برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج توسط مسوولان شهرستان، برنامه آبروی محله افتخار محله من در سطح محله اجرا شده و تجلیل از کاسبان خوش انصاف و گلباران مزار شهدا بخش دیگر از برنامه‌ها خواهد بود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) ملارد با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری با بسیجیان در همایش مدیران بسیج در فرهنگسرای بعثت صفادشت، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده آنها، پیاده روی خانوادگی، میقات صالحین و تجلیل از پیشکسوتان و بسیجیان نمونه بخش دیگری از برنامه‌های در هفته بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا