بوشهر

خط و نشان امام‌جمعه جدید دشتی/ اینجا دیگر جای راحتی برای مدیران تنبل نیست

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان دشتی، حجت الاسلام زاهددوست امروز در خطبه نماز جمعه خورموج با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: جهان اسلام باید بداند که شاه کلید همه موفقیت‌ها وحدت است و امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اخوت با تمسک به قرآن و نام رسول الله نیازمند است.

امام جمعه خورموج گفت: این روزها برخی اخبار درخصوص مذاکرات بین ایران و عربستان منتشر شده که این اقدام گام بزرگی در تحقق وحدت در منطقه است که با تدبیر دولت انقلابی در حال انجام است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و عربستان دو کشور بزرگ و راهبردی در منطقه و جهان اسلام هستند لذا بیش از هر زمان دیگری، بهبود روابط این دو کشور بجا و لازم است.

امام جمعه جدید خورموج گفت: حضور در شهرستان دشتی بعنوان یک خدمتگزار را برای خودم افتخاری بزرگ می‌دانم؛ امیدوارم خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم عزیز شهرستان دشتی باشم و شرمنده شهدا، رهبر عزیز و مردم ولایتمدار نشوم. 

وی ادامه داد: بر خود فرض می دانم از خدمات و مجاهدت های مخلصانه استاد بزرگوار حضرت حجت‌الاسلام مصلح قدردانی کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیقات مضاعف برای خدمت به دین و انقلاب اسلامی دارم. 

تریبون نماز جمعه را به تریبون مطالبه‌گری حق و حقوق مردم نجیب و مظلوم شهرستان دشتی تبدیل می‌کنم و با صدای بلند مشکلات و گرفتارى‌های مردم را فریاد خواهم زد تا به گوش مسئولان برسد. 

زاهددوست تصریح کرد: بنده در مسئولیت های قبل ثابت کرده‌ام که اهل تعامل و همکاری با مسؤولان اجرایی، نظامی و قضائی هستم و از آنها حمایت می‌کنم؛ از همین روز اول اعلام می‌کنم قصد دخالت در کار مسؤولان ندارم  اما به روش خودم بر کار مدیران نظارت می‌کنم و به شما عرض می‌کنم شهرستان دشتی دیگر جایی راحت و آسوده برای مدیران تنبل و ناکارآمد نخواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: امام جمعه پشت میز نشین هم نیستم و قائل به پیگیری مشکلات اجتماعی مردم در کنار انجام امورات فرهنگی هستم و کار فرهنگی را با پیوست اجتماعی مؤثر می‌دانم.

امام جمعه خورموج گفت: تلاش می کنیم نماز جمعه در مرکز شهرستان دشتی در تراز انقلاب برگزار شود و به سمت مأمنی برای مستضعفان پیش رود برای تحقق این امر دست یاری به سمت همه فرهیختگان و صاحب نظران دراز می کنم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا