کردستان

خودمالکین از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار می‌شوند

عرفان مرادی مدیر کل راه و شهرسازی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج، اظهار کرد: براساس تصمیمات جدید و به منظور بهره‌مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن، هم استانی‌های عزیز در همه شهرهای استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت نام در این سامانه از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن شهر سنندج ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

مرادی خاطرنشان کرد: مالکین این اراضی می‌توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات در یافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.

مرادی اظهار کرد: نکته بسیار مهم این است افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا