کردستان

دادستان سقز: دستگیری یک مفسد اقتصادی در سقز/ فرماندار: مبارزه با مفسدان اقتصادی در این شهرستان ادامه دارد

علیرضا رضاپور دادستان عمومی و انقلاب سقز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سقز با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری، مالی و اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار مراجع قضایی است، اظهار کرد: در طول ۲ سال گذشته در همین راستا چندین نفر به اتهام فساد مالی، اداری و اقتصادی در شهرستان سقز دستگیر و بازداشت شده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد:‌ در همین راستا سربازان گمنام امام زمان ( عج) اداره اطلاعات شهرستان سقز و با دستور مرجع قضایی یک مفسد اقتصادی را که موجب اخلال در معیشت مردم شده بود دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب سقز در مورد جزئیات بیشتر این خبر عنوان کرد:  این متهم که سیلودار گندم است، موجب اخلال در بازار گندم در این شهرستان شده بود.

رضاپور با بیان اینکه بیش از ۲ هزار تن گندم از مجموع ۹ هزار تن گندم ذخیره شده در سیلوی این مفسد اقتصادی کسری آورده و به شیوه‌های گوناگون در امانت مردم خیانت کرده بود، گفت: در همین راستا یکی دیگر از  نزدیکان وی نیز به عنوان همدست وی تحت تعقیب است.

مبارزه با مفسدان اقتصادی در سقز ادامه دارد

کریمیان با بیان اینکه در حوزه مفاسد اقتصادی این سیلو مشکل داشت که با ورود به موقع سربازان گمنام به موضوع رسیدگی شد، گفت: در سایر حوزه‌ها نیز به صورت جدی ورود پیدا کرده‌ایم و براساس اطلاعات و داده‌های به دست آمده در آینده نزدیک اقداماتی در حوزه مبارزه با مفاسد خواهیم داشت.فرماندار سقز نیز در این راستا به برگزیده های ایران اظهار کرد: در همین راستا طی سال جاری تا امروز چند نفر مفسد اقتصادی شناسایی شده که با تلاش سربازان گمنام یا دستگیر و یا تحت تعقیب هستند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعاتی در حال تکمیل است که بعد از نهایی شدن آن اقدامات قضایی در این راستا با همکاری دستگاه قضا، نیروهای اطلاعاتی و انتظامی ادامه خواهد داشت.

فرماندار سقز افزود: مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی توسط اطلاعات مرکزی با همکاری دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی با جدیت خاص انجام و در این راستا براساس قانون به شدت با مفسدین برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ طی سال گذشته و فروردین امسال نیز با تلاش سربازان گمنام و ورود دستگاه قضا چندین مفسد مالی، اقتصادی و اداری در سقز دستگیر که تعدادی از آنها همچنان در زندان هستند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا