خوزستان

دانشگاه آزاد شوشتر زیر بار مشکلات مالی/مسوولان: تعداد اعضای هیئت علمی زیاد است

به گزارش برگزیده های ایران از شوشتر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آزاد در کشور مدتی است با مشکلاتی در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود روبرو شده است.

با این وضع اقتصادی در تامین نیازهای معیشتی مشکل داریم

کارمندان این مجموعه آموزشی میگویند از ابتدای سال وضعیت پرداخت حقوق‌ها بسیار نامنظم بوده و معوقاتی هم از هر ماه باقی مانده که تکلیف پرداخت آن‌ها مشخص نیست.

آنها به خبرنگار گفته اند در این مدت اضافه کاری به پرسنل تعلق نگرفته و با این وضعیت اقتصادی که وجود دارد، نمی‌توانند نیازهای معیشتی را به راحتی تامین کنندو

حقوق این ماه را به طور کامل پرداخت می‌کنیم

بر همین اساس رئیس دانشگاه آزاد شوشتر در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط هیئت رئیسه و حمایت رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان امروز ۶۰ درصد و فردا هم ۴۰ درصد حقوق این ماه به پرسنل دانشگاه پرداخت خواهد شد.

مشکل اصلی کمبود دانشجو و تعداد زیاد اعضای هیئت علمی است

رضا کیانی افزود: عمده دلایل و مشکلات ما در پرداخت حقوق‌ها یکی تعداد زیاد اعضای هیئت علمی و دیگری کمبود شدید دانشجو است که باعث شده ما نتوانیم اعتبار لازم برای این منظور را به موقع تامین کنیم.

وی با اشاره به برخی معوقات در پرداخت حقوق‌ها بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون هیچ ماهی نبوده که حقوقی پرداخت نشود، اما به دلیل مشکلات مالی درصدی از حقوق‌ها واریز شده و مابقی معوقه هستند.

وی با در پاسخ به این سوال که این مشکل چه زمانی مرتفع می‌گردد، ابراز کرد: ما در مجموعه مدیریتی دانشگاه و هیئت رئیسه محترم مجدانه پیگیر این مسئله هستیم و امروز هم در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، برخی مسائل را بررسی کردیم.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در گذشته بالغ بر ۱۷ هزار دانشجو داشت که در حال حاضر این تعداد به کمتر از ۵ هزار نفر کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا