زنجان

دانشگاه علوم پزشکی بیشترین مواجهه را با مردم به عنوان یک دستگاه دولتی دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محسن افشارچی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تقدیر از مدیریت سابق دانشگاه استان زنجان برای کنترل ویروس کرونا  در دوران مسؤولیت خود اظهار کرد: این زحمات به صورت مادی قابل احصا و تقدیر نیست و باید در درگاه الهی محاسبه شود.

استاندار زنجان با تبریک به رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: اگر بنا به امور دنیوی بود وی نباید این مسؤولیت را می‌پذیرفت اما برای آخرت می‌توان زیر بار مسؤولیت‌ها رفت.

وی با توصیه به دانشگاه جدید علوم پزشکی برای مشخص کردن یک هدف خاص در همان از همان آغاز مسؤولیت افزود: در همین آغاز کار یک ارزیابی کمی از وضعیت امور درمان و بهداشت استان احصا و برای ارتقای آن برنامه‌ریزی داشته باشید.

افشارچی با تشریح اینکه خود به عنوان یک شهروند زنجانی شاهد کمیت و کیفیت امور درمان در سطح شهر بوده است، تصریح کرد: منظور من امور مربوط به بیمارستان‌ها نیست بلکه این ارزیابی باید در مورد امور درمان سطح شهر و استان انجام شود که بدون شک نیازمند ارتقا است.

استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ دستگاه دولتی به اندازه دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستقیم با مردم در ارتباط نیست، گفت: آنچه مراجعان دانشگاه علوم پزشکی را با دیگر دستگاه‌ها متفاوت می‌کند استیصال آنها به هنگام مراجعه به این دستگاه است به همین دلیل سرویس‌دهی در این دانشگاه باید با هدف کمک به کاهش آلام و درد مردم برنامه‌ریزی و اجرا شود.

وی لزوم داشتن سعه صدر مجریان در مواجهه با مردم شاخصه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بزرگترین دستگاه دولتی دانست و گفت: یادمان باشد خود خداوند هم پیامبر را به داشتن سعه صدر در مواجهه با مردم دعوت کرده است.

افشارچی با تاکید بر اینکه نظام ما به اندازه کافی از رفتن حیدری‌ها و آمدن نعمتی‌ها و برعکس ضربه خورده است، ادامه داد من اول به خودم و بعد به شما به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی توصیه می‌کنم در این آمد و رفتن‌ها به کسی ظلم نشود، البته مطمئنم که چنین نخواهد شد لذا با توکل بر خدا و انرژی مضاعف و گرفتن مشاوره از اندیشمندان حاضر حرکتی بزرگ و پرسرعت برای ارتقای وضعیت موجود انجام دهید.

همچنین حجت‌الاسلام محرمعلی شیر محمدی هم در این آیین با بیان اینکه تغییر مدیریت‌ها خیلی جای خوشحالی و ناراحتی ندارد، افزود: شاید در این شرایط به کسی که مسؤولیت را تحویل می‌دهد تبریک گفت، چرا که قبول مسوولیتی در این شرایط بسیار سخت باشد.
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه پرویز قزلباش همه توان خود را برای مدیریت امور در دوران مسؤولیتش به کار بسته است، تصریح کرد: برای رئیس جدید هم برای اداره امور باید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-12-22 02:04:49

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا