فارس

دانش‌آموزان مسیر انقلاب را تداوم می‌بخشند

مصطفی زارع در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار کرد: همزمان با روز دانش‌آموز در راستای تحکیم بنیان دانش پروری برنامه هایی مانند، دیدار با مسئولین استان و بیان مشکلات دانش آموزان و جامعه را در دستور کار داشته که بخشی از آن انجام شده است.

رئیس مجمع همفکری علوی استان فارس بیان کرد: برگزاری جلسات همفکری در مجمع علوی در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و محاوره دانش آموزی با چاشنی انتقاد و پیشنهاد صورت گرفته است.

وی گفت:  هدف ما شنیدن تفکرات نسل جدید برای تحقق اهداف انقلاب و تحکیم آینده ایران است.

زارع گفت: قصد داریم با کارهای مقدماتی این چنینی، نسل آینده را به سمتی سوق دهیم که آمادگی برای حضور امام زمان را داشته باشند.

وی افزود: بسیج و تشکل های مربوط به آن به بیان رهبر انقلاب، انقلاب دوم است که از این طریق در جهت رشد و تربیتی در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرند.

فاطمه سادات جوکار رئیس مجمع فاطمی کازرون نیز در زمینه برنامه های روز دانش آموز به خبرنگار فارس گفت: اسنتدآپ، سرگرمی، حافظ خوانی، گویندگی و برخی دیگر از این قبیل مسابقات برای ۱۳ آبان تدوین شده است.

 وی بیان کرد:  بسیج در پرورش افراد انقلابی و فرهنگ سازی هدفمند و مستمر هر ساله به صورت متداول جلسات متعددی را با دانش آموزان برگزار می کند.

رئیس مجمع فاطمی کازرون، اضافه کرد:  دانش آموز، اساس جامعه بوده و توجه به آنان آینده بهتری را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا