کردستان

دانش آموزان شاخه کاردانش کردستانی از خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای بهرمند می شوند 

دانش آموزان شاخه کاردانش کردستانی از خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای بهرمند می شوند 

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در دیدار با هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش این استان از آمادگی این اداره کل جهت بهره مندی دانش آموزان کردستانی شاخه کاردانش از کارگاه ها و آموزش های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان در قالب تفاهم نامه همکاری دو جانبه خبر داد.

وکیلی بیان داشت : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان همچون سنوات گذشته آمادگی ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان کردستانی شاخه کاردانش را دارد که در همین راستا این اداره کل برنامه ریزی های لازم در این خصوص را انجام و در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه محیا کرده است.

هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز با استقبال از این موضوع گفت : خوشبختانه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با دارا بودن کارگاه های آموزشی مجهز و منطبق با آخرین تجهیزات بروز و بهره گیری از مربیان توانمند و متخصص می تواند نقش مهمی را در توانمندسازی دانش آموزان کردستانی شاخه کاردانش داشته باشد.

گفتنی است ۶۸ کارگاه آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان جهت ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان شاخه کاردانش پیش بینی شده است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا