فارس

دبیر جامعه روحانیت شیراز: زیبنده نیست کارخانه‌داران فارس تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی باشند/ فارس در انتظار انتصاب مدیران انقلابی

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین طاهری ظهر امروز در نشست جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: تغییر و تحول مدیریتی به نحو مطلوب و با توجه به معیارهای مدیران انقلابی و ارزشی، از انتظارات روحانیت است، هرچند مدیران نباید اتوبوسی عوض شوند اما برخی از مدیران اعتقادی به ارزش‌های انقلاب ندارند و باید نیروهای انقلابی و توانمند در انتصابات مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود: مدیران نباید برای خودشان حریم امن درست کنند و مدیری که توان شنیدن یک کلمه انتقاد را ندارد نباید مسئولیت را به عهده بگیرد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: در اتاق مدیران به روی مردم باز باشد و اگر بخواهند انتقاد کنند و حرف بزنند، بدون ترس و با جرأت با مدیران روبرو شوند.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: ۷۰ درصد از صنایع در فارس یا تعطیل است یا نیمه تعطیل که این روند اصلا زیبنده استان فارس نیست که کارخانه داران و صاحبان صنایع، تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی باشند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی استان فارس، کمبود منابع آب است، افزود: نتیجه استفاده از آب‌های زیرزمینی و غیرمجاز، فرونشست در استان است و تنها راه نجات از وضع موجود، انتقال آب از خلیج فارس به استان است.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا