Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دختران پومسه‌رو فارسی با دست پُر به شیراز آمدند/ 2 طلای جهانی بر گردن فارسی‌ها - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

دختران پومسه‌رو فارسی با دست پُر به شیراز آمدند/ ۲ طلای جهانی بر گردن فارسی‌ها

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، مسابقات پومسه قهرمانی جهان ناشنوایان ۲۰۲۱ در گروه زنان در حالی به پایان رسید که پومسه‌روهای استان فارس با کسب مدال خوش رنگ طلا، سربلند از این مسابقات خارج شدند.

این رقابت ها در ۲ بخش تیمی و انفرادی برگزار شد، که نمایندگان فارس با ترکیب مریم خدابنده، زهرا ابراهیمی و فاطمه زارع در بخش تیمی با کسب ۱۳.۵۰ امتیاز، صاحب عنوان قهرمانی شدند.

همچنین در بخش انفرادی مریم خدابنده موفق شد با ۱۴.۵۳ امتیاز صاحب گردن آویز طلا شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم ملی پومسه ناشنوایان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا (تیمی و انفرادی) و ۲۲ امتیاز توانست کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

این رقابت ها با حضور ورزشکارانی از کشورهای اوکراین، ایران، ترکیه، روسیه، قزاقستان و کره جنوبی به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش فارس، افتخار آفرینان مسابقات قهرمانی تکواندو ناشنوایان جهان صبح امروز با استقبال مسوولین ورزش فارس به شیراز بازگشتند.

انتهای پیام/م

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا