کردستان

دختره شهیده فاطمه اسدی: بزرگداشت چهلم شهیده اسدی تلنگر به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، کشور محمودی پیش از ظهر امروز در مراسم چهلم خاکسپاری شهیده فاطمه اسدی که با حضور سردار باقرزاده در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و رشادت‌ها و دلیرمردی‌ها و جای غیورمردان بی‌ادعا است.

وی خاطرنشان کرد: کردستان سرزمین رشادت‌های آلاله‌های سرخ ایثار و شهادت است و چه جوانانی که در دل این خاک خفته‌اند و فریاد مظلومانه آنها به پژواکی در دل کوه‌های کردستان شده است.

دختر شهیده فاطمه اسدی خاطرنشان کرد: رشادت و پایمردی زنان و مردان این مرز و بوم که از ایمان به خدا وحدت و کلمه و یکپارچگی نشات می‌گیرد موجب یاس تجزیه‌طلبان و مستکبران عالم شده و نویدبخش بیداری ملت‌های آزادی‌بخش جهان شده است.

وی افزود: هدف شهیدان تنها کشته شدن نیست بلکه هدف والای آنان دفاع از دین و کشور است و شهیدان ریشه در قلب و یاد مردمان این سرزمین دارند.

محمودی اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، امروز از طرف تمام فرزندان شاهد استان کردستان می‌گویم دشمنان بدانند یک پیکر و در رکاب رهبریم و همیشه در صحنه انقلاب بوده و خواهیم بود و با آرمان‌های امام و انقلاب همراه و همسو هستیم و از مرگ ترس و واهمه‌ای نداریم.

وی خاطرنشان کرد: ما ملت امام حسین(ع)، ملت شهید و شهادت و سربازان امام و نهضت حاج قاسم سلیمانی هستیم و ادامه دهندگان راه شهدا هستیم.

این دختر شهید عنوان کرد: امروز ملت شهیدپرور استان کردستان به تمامی دشمنان کوردلان انقلاب فهماندند که در راه آرمان‌های انقلاب و شهید و شهادت گام بر می‌دارند که پیکر مادرم شهیده اسدی را پس از سال‌ها فراق و دوری روی دستان پر مهر و محبت خودشان تدفین و تشییع و به خاک سپردند.

وی عنوان کرد: این مراسم تلنگری برای دشمنان و تیری برنده در قلبشان و خاری در چشمشان خواهد بود و آگاه باشند و با حیله و نیرنگ و شعار نمی‌توانند آگاهی و بصیرت و روح شجاعت و دلیری را از فرزندان این مرز و بوم بگیرند.

به گزارش برگزیده های ایران، پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی هجدهم آبان سال جاری با تلاش گروه تفحص مفقودین کردستان در کوه‌های چهل چشمه دیواندره تفحص شد و پس از تشییع در مشهد مقدس، تهران، قم و کرمانشاه، به زادگاهش سنندج بازگشت و در جوار بارگاه امام‌زاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) به خاک سپرده ‌شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا