زنجان

دختر شهید بدرالدین: مقاومت حق مشروع هر ملتی‌ است که زمین‌هایش اشغال شده است/ به پدرم قول می‌دهم که راه مقاومت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، زهرا بدرالدین  در اولین همایش بین‌المللی شهید بدرالدین که به همت جبهه جهانی شباب المقاومه در زنجان برگزار شد، اظهار داشت: سلام می‌فرستم بر امام روح الله موسوی خمینی، مردی که انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد و رویای انبیای الهی را محقق ساخت و به رهبر و ‌ولی فرزانه سید علی خامنه‌ای دام ظله الشریف و بر پدر و سرورم سید حسن نصرالله.

 فرزند شهید سید مصطفی بدرالدین با تشکر از جبهه شباب المقاومه و هیأت ثارالله برای برگزاری ‌این مراسم شکوهمند گفت: هنگامی که انسان شهید می‌شود حیات را به دیگران می‌بخشد، اگر چه خودش غایب می‌شود، اما به اندازه‌ یک امت حضوری دوباره پیدا می‌کند.

زهرا بدرالدین ادامه داد: همانند پدرم، که سربازی بود در خط ولایت، فرمانده‌ای که هرگز پرچم از دستش نیفتاد، از لبنان تا سوریه تا یمن تا فلسطین و عراق، کسی که قسم خورد «والله دوباره حضرت زینب اسیر نخواهد شد و دستشان هرگز به ساحت عقیله بنی هاشم نخواهد رسید». ما نیز تا آخرین لحظه پای این عهد و پیمان خواهیم ماند.

وی در بیان نقل قولی از سید حسن نصرالله درباره شهید بدرالدین خاطرنشان کرد: «فرمانده‌ آزاد سازی زمین بود، فرمانده‌ پس گرفتن اسرا به شکلی آبرومندانه بود، فرمانده‌ منحل کردن شبکه‌های مزدوران  و تکفیری‌ها بود، فرمانده‌ دفاع از وجود و کرامت و جبهه مقاومت، ذوالفقار فرزند علی بود، و عباس زینب بود، هیچگاه پرچمش شکست نخورد».

فرزند شهید بدرالدین با بیان اینکه مرگ سه بار به سراغ شهید آمد اما موفق نشد! تاکید کرد:
زمانی که خود شهید اراده رفتن کرد عبارت جاویدانش را نوشت «هرگز از سوریه باز نخواهم گشت مگر آنکه شهید باشم یا پرچم پیروزی بر دوشم باشد» و با پیروزی و شهادت بازگشت.

وی در پایان در سخنی خطاب به پدر شهید خود گفت: «مقاومت حق مشروع هر ملتی‌ است که زمین‌هایش اشغال شده است، پس مقاومت ادامه دارد و بى‏‌گمان وعده‏‌گاه آنان صبح است! مگر صبح نزدیک نیست».

انتهای پیام/۲۳۰۸/ق


 2021-11-29 02:05:43

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا