اخبار روز

درباره جایزه نوبل نرگس محمدی؛ فصل مشترک پیداکردن با شیمون پرز و اسحاق رابین

درباره جایزه نوبل نرگس محمدی؛ فصل مشترک پیداکردن با شیمون پرز و اسحاق رابین

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، نرگس محمدی محکوم امنیتی که به اقدامات براندازانه و ضد ایرانی مشهور است و بارها به‌دلیل همکاری با ضدانقلاب بازداشت و زندانی شده بود، برنده جایزه صلح نوبل شد.

غیبت مصی‌ علی‌نژاد در تجمع منافقین مقابل سازمان ملل/ یک وطن فروش دیگر ایرانی هم بایگانی شد؟
وی در گذشته با رفتارهایی همچون ادعای اعتصاب غذا، ملاقات نکردن با فرزندانش و ادعای دروغین دسترسی نداشتن به پزشک در زندان! به تیتر رسانه‌های ضد ایرانی تبدیل شد.

جایزه صلح نوبل که امروز به نرگس محمدی داده شد، جایزه‌ای سیاسی است که روند اهدای آن در این سالها نشان داده با  انگیزه‌های سیاسی دریافت می‌شود.

در فهرست برندگان این جایزه نام جنایتکارانی همچون هنری کسینجر، انور سادات، آنگ سان سوچی، مناخیم بگین و شیمون پرز و اسحاق رابین از سران رژیم صهیونیستی دیده می‌شود.

نگاهی به فهرست دریافت‌کنندگان نوبل صلح نشان می‌دهد عمده برندگان این جایزه بخصوص در سال‌های اخیر را چهره‌هایی تشکیل می‌دهند که علیه کشورهای مستقل و وطن‌شان اقدام کرده‌اند.

سال ۲۰۰۳ این جایزه به شیرین عبادی اهدا شد؛ چهره‌ای که در ایام اغتشاشات ۱۴۰۲، در کنار رضا پهلوی، مصی علینژاد و عبدالله مهتدی با تشکیل ائتلاف مهسا علیه ایران فعالیت می‌کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا