بوشهر

دربی بوشهری‌ها برنده نداشت/ شاهین و پارس جنوبی در انتهای جدول

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، هفته هفتم لیگ دسته اول کشور از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با دیدار حساس تیم‌های شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر پیگیری شد که این دیدار در پایان به تساوی دو بر دو انجامید.

شاهینی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق هشت و ۱۰ دو بار توسط مصطفی احمدی به گل رسیدند تا این دیدار نوید یک بازی پرگل را در ادامه دهد و جمی‌ها برای بیرون آمدن از این شوک دست به حمله زدند.

حملات پارس جنوبی در دقیقه ۲۰ جواب داد و حمیدرضا نادری نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند تا شاگردان ایمان رزاقی راد به ادامه بازی امیدوار باشند و نیمه اول با برتری شاهین به پایان رسید.

در نیمه دوم شاهین برای حفظ نتیجه و پارس جنوبی برای جبران گل خورده نبردی سخت در میانه میدان داشتند که اشتباهات فردی میزبان باعث شد این تیم در دقیقه ۵۸ از روی یک پرتاب اوت دستی وعدم جاگیری مناسب خط دفاعی مهدی سرداری فر گل تساوی را برای زردپوشان جمی به ثمر برساند و این نتیجه تا پایان نود دقیقه حفظ شود و دو تیم در دربی استان بوشهر امتیازات را تقسیم کنند.

در پایان هفته هفتم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با این تساوی دو امتیازی شد و در جایگاه هفدهم جدول قرار گرفت و پارس جنوبی جم نیز با پنج امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا