زنجان

درخواست جلسه فوری بسیج دانشجویی با شورای شهر زنجان

علیرضا جراحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از دو ماه است درخواست جلسه به اعضا و رئیس شورا و جلسه با اعضای بسیج دانشجویی داده شده است اما متاسفانه هر بار به دلیلی این جلسه میسر نشده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه هر بار امکانش وجود نداشته با اعضای شورا جلسه برگزار شود، بیان کرد: بارها و بارها نامه زده شده و پیگیری و هماهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه درخواست جلسه فوری داریم، تاکید کرد: تشکل‌های دانشجویی و فعالان به روند حرکتی و شرایط موجود شورای شهر زنجان معترض هستند و رئیس و اعضای شورا باید نسبت به این وضعیت پاسخگو باشند.

جراحی با بیان اینکه شورای شهر زنجان وضعیت وخیمی دارد و مردم نگران هستند، عنوان کرد: دغدغه‌ها و خواسته مردم نه تنها برآورده نشده بلکه این شورا در انتخاب یک شهردار نیز عاجز مانده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه شورا به دو جناح ۵ و ۴ تقسیم شده است، تاکید کرد: با شرایط موجود امکان حل مشکلات مردم مسدود شده است.

وی با بیان اینکه شهر مشکلات زیادی دارد اما حاشیه‌های متعدد اجازه رفع مشکلات را نمی‌دهد، اضافه کرد: امیدواریم بتوان از این طریق اعتراض خود را به اعضای شورا برسانیم.

جراحی با بیان اینکه برخی ریش سفیدان و سایر مسؤولان باید به وضعیت شورای اسلامی شهر ورود کنند تا مشکلات حل شود، افزود: حتی دادستان به لحاظ لطمه وارد شدن به اعتماد عمومی به موضوع ورود پیدا کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان افزود: دعواهای بیهوده و بی نتیجه باید برطرف شود و از مسؤولان انتظار داریم به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 2021-12-12 10:06:08

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا