سیستان و بلوچستان

دریافت خودرو بدون قرعه کشی خواسته مردم است

عبدالناصر درخشان امروز در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در زاهدان اظهار کرد: صنعت خودروسازی ما از لحاظ کیفیت قطعات شرایط مناسبی ندارد اما باز همین خودرو با قیمت های بسیار گزاف و خارج از عرف جهانی آن هم بصورت قرعه کشی به دست مردم می رسد.

نماینده ایرانشهر،بمپور،دلگان،سرباز،فنوج،راسک،لاشار و بخش های بنت و آشار و آهوران افزود: بارها مردم با بنده تماس گرفته اند و از اینکه بعد از اینکه شاید بالای ۱۰ بار در قرعه کشی ثبت نام کرده اند و نتیجه ای نگرفته اند اظهار ناراحتی کرده اند.

وی گفت: مردم ما شایسته بهترین ها هستند این پذیرفتنی نیست فلان خودروی داخلی که منع تولید شده با طراحی چراغ و سپر و داشبورد با اسمی جدید و قیمتی گرانتر به دست مردم برسد.

درخشان بیان کرد: بنده ضمن احترام به تولیدکنندگان داخلی که در شرایط سخت تحریمی در حال ارایه خدمات هستند به رقابتی شدن بازار و ورود خودروی خارجی اعتقاد دارم.

وی افزود: چند سالی است خودروساز داخلی ضمن عرضه محدود مرتب در حال افزایش قیمت محصولات خود است ،فکر می کنم اگر فضای رقابتی بین خودروسازان داخلی و خارجی ایجاد شود دو تولید کننده عمده  داخلی ناگزیر به افزایش تولید خود خواهند شد.

درخشان گفت: اینکه برخی نمایندگان نیروی کار به صنایع خودروی معرفی کرده اند بنده بی اطلاع هستم با توجه به اینکه درصد جمعیت تحصیل کرده کشور رقم بالایی است روزانه چندین نفر از سراسر کشور برای درخواست کار به دفتر نمایندگان مراجعه می کنند بنده بعید می دانم اگر معرفی به صنایع خودرویی صورت گرفته با برنامه و اهداف خاص باشد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا