کرمانشاه

در خیابان تمرین می‌کردیم راحت‌‎تر بودیم/ در گروه مرگ مسابقات قرار داریم

 سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران، اظهار داشت : تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب با توجه به کمبودهایی که متاسفانه در شهرستان اسلام آباد غرب وجود دارد به خصوص سالن  تمرینی که در اختیار این تیم قرار داده شد و مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز است، دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: این سالن متاسفانه داری هیچ وسیله گرمایشی و نور کافی نبود و بسیاری از بازیکنان ما دچار سرما خوردگی شدند و اگر در خیابان تمرین می‌کردند شاید وضعیت بهتری داشتن، علی‌رغم این  شرایط بازیکنان به مسابقات لیگ یک کشوری رسیدند.

مدیر تیم هندبال زاگرس  تصریح کرد : البته در این میان دستور مدیر کل اداره ورزش و جوانان برای در اختیار قرار دادن سالن ورزشی ابلاغ شد اما متاسفانه عوامل فنی در  سالن‌های اسلام آباد غرب کاملا نسبت به این موضوع بی تفاوت بودند.

مهندس اعظم افزود: مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور روز بیست و دوم تا بیست و هفتم دی ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد؛ گروه یک که به گروه مرگ معروف است ۳ تیم با تجربه لیگ برتری حضور دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در این دوره از مسابقات با تیم‌های میناب، بانه، پرواز اصفهان و پرگام دهدشت بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا