کردستان

در همایش ” زنان، دختران، جهاد و مقاومت” در سنندج از خانواده شهدای کانون استان کردستان تجلیل شد

در همایش ” زنان، دختران، جهاد و مقاومت” در سنندج از خانواده شهدای کانون استان کردستان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در همایش “زنان، دختران، جهاد و مقاومت” در سنندج اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی اخلاقی و رفتاری آسیه، همسر فرعون که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده، این است که یک زن مومنه بود.

وی با بیان اینکه توجه به چهار نکته اخلاقی از سوی زن مسلمان در زندگی ضروری و ارزشمند است، افزود: کسب فضایل انسانی و مکارم اخلاقی از جمله این ویژگی‌هاست که می تواند در زندگی راهگشا باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان، با تاکید بر اینکه ارتقای سطح علم و دانش زن مسلمان ویژگی دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: قرآن کریم مهمترین اصلی است که زن مسلمان به واسطه خواندن و عمل به دستورات آن می‌تواند در این راه قدم بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: علم آموزی تنها به واسطه به دست آوردن شغل نباشد بلکه از آن در مسیر درست تعلیم و تربیت فرزندان بهره گرفته شود.

گفتنی است؛ در این مراسم از کتاب “دایکه‌کان ایستاده‌اند” نوشته زهره یزدان پناه رونمایی و از خانواده شهدای زن کردستان قدردانی شد.

تجلیل از دو نفر کارمندان کانونی در یادواره شهدای زن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد و به مصداق فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرموده اند حفظ و نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کم تر از شهادت نیست ؛ از دو همکار کانونی که از خانواده معظم شهیدا هستند تجلیل به عمل آمد.

از شهین احمدی گلزار فرزند و خواهر شهید و کارمند دفتر استان و دلارام مفاخری خواهر شهید مربی فرهنگی مرکز شماره ۴ سنندج در این یادواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا