فارس

دستانی که سخاوت می‌بارند؛ هدیه بانوی خیر شیرازی به بنیاد خیریه سرطان جنوب

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، خانمی که نخواست، نام و شهرتش بیان شود، با مراجعه به مجمع خیرین سلامت استان فارس، کمربند زرینی که هدیه همسر مرحومش به وی بود را برای مخارج ساخت بیمارستان سرطان جنوب، به مجمع خیرین سلامت استان فارس، بخشید.

دکتر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، این کمربند ۲۳۰ گرمی طلا را از وی تحویل گرفتند و به
دکتر منوچهر باقری، مدیرعامل پروژه بیمارستان سرطان جنوب که به نمایندگی از دکتر ملک حسینی و تیم مدیریتی بنیاد خیریه سرطان جنوب، حضور پیدا کرده بودند، تحویل دادند.

لوح سپاس و تفاهم نامه تنظیم شده بین مجمع خیرین و اهداکننده، به این خیّر محترم، تقدیم شد.

تاسیس بیمارستان سرطان جنوب، بمنظور انجام خدمات عام المنفعه در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه به هر نوع کیفیت و در راستای کمک به درمان و تأمین نیازهای بیماران سرطانی، آموزش و پیشگیری با استفاده از منابع مالی و بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین و مردم نیک اندیش و شناسائی و تشویق و ترغیب توانگران نوع دوست در تأمین نیازهای بنیاد مذکور و ایجاد و توسعه مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیماران سرطانی با کلیه تجهیزات و امکانات پیشرفته مطابق با آخرین پیشرفت های علمی روز دنیا، پیش بینی شده است.

احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب در شیراز ، نمونه بارز عملکرد الهی و انسان دوستانه این بنیاد خیریه در جهت خدمت به هم وطنان است.

دکتر ملک حسینی، در مورد تاسیس این بنیاد می گوید: بیماران سرطانی واقعاً تحت فشار هستند. آنها خیلی اذیت می شوند و هزینه درمان آنها نیز بسیار زیاد است. این بیماران مشکل جسمی دارند، مشکل روحی دارند، باید کمک کنیم انشاءالله که دغدغه مالی نداشته باشند.
مردم فارس و جنوب ایران در خیر و برکت بی نظیر هستندکمک کنند تا این مرکز هر چه زود تر ساخته شود.
به یاری خدا تلاش می کنیم تا با کمک های مردم ، بیمارستان سرطان را بسازیم . این بیمارستان تنها محل درمان نبوده و برای آموزش ، پیشگیری و تحقیقات نیز برنامه ریزی شده است.”

مجمع خیرین سلامت استان فارس، پذیرای تمام هم وطنان و هم شهری های نیک اندیش، برای یاری رسانی در ساخت این مرکز درمانی هستند.

آدرس مجمع: طبقه هشتم ساختمان علوم پزشکی شیراز
تلفن: ۰۷۱۳۲۳۵۹۴۰۰

انتهای پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا