خوزستان

دستبند پلیس دزفول بر دستان سارقان سابقه دار احشام

دستبند پلیس دزفول بر دستان سارقان سابقه دار احشام

به گزارش خبرگزاری برگزیده به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “روح اله گراوندی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران تجسس کلانتری ۱۵ و پاسگاه قبله ای این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و روش های فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه سارقان در ارتباط با سرقت های به وقوع پیوسته شده که پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی عملیات هایی جداگانه و ضربتی ، ۳ سارق را در محل های اختفاء خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به کشف یک دستگاه سمند و یکدستگاه خودرو نیسان بکار رفته در سرقت ها ، مقادیری ابزار و آلات سرقت و یک تیغه چاقو و یک قبضه کلت پلاستیکی که بواسطه آن مالباختگان مورد تهدید قرار گرفته شده، تصریح کرد: در تحقیقات و بررسی های بعمل آمده توسط پلیس ، متهمان به ۵ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان معترف شدند.

سرهنگ گراوندی در خاتمه با اشاره به سوابق کیفری متهمان ، اظهار داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول جهت بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا