سیستان و بلوچستان

دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در محور خاش- ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، سردار احمد طاهری امروز در جع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی، ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید یداللهی شهرستان دشتیاری یک دستگاه تریلی سوخت کش متخلف را در محور “چابهار-دشتیاری” با ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در عملیاتی دیگر نیز مامواران انتظامی چابهار در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل ۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق را شناسایی و ضمن توقیف خودرو ، فرد متخلف را طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی با اشاره به عملیات دیگری در محور خاش ایرانشهر بیان کرد: روز گذشته در عملیات سنگین و مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در محور “خاش –ایرانشهر” یک باند قاچاق مسلح مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

سردار طاهری گفت: در این عملیات هوشمندانه که با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، یک دستگاه خودروی ۴۰۵ توقیف، یک سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۳۰۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا