خوزستان

دستگیری هشت نفر از عاملان درگیری روستای مکسر

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، سرهنگ محسن دالوند فرمانده نیروی انتظامی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به درگیری فی مابین دوطایفه در روستای مکسر که منجر به قتل دو نفرشد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی به ادامه درگیری وتیراندازی‌ها و نقل مکان یکی از طرف های درگیری و بدنبال آن به آتش کشیده شدن چندباب منزل مسکونی خالی از سکنه اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس با رصد تحرکات وانجام کار اطلاعاتی مستمر عاملان نزاع و مخلان نظم و امنیت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضایی وتشکیل تیم‌های عملیاتی، بامداد یوم جاری اقدام به بازرسی از منازل طرفین درگیری کرده که در مجموع تعداد هشت نفر از هر دو طرف نزاع دستگیر و دو دستگاه خودروی  پژو و تیبا در همین ارتباط توقیف، روز قبل نیز تعداد ۳۰۰ راس دام که در جریان درگیری‌ها توسط طرفین در محلی خارج روستا مخفی گردیده بودند کشف تا تعیین تکلیف تحویل شخص معتمد گردیدند.

دالوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی روانه زندان شدند، افزود: دستگیری قاتل یا قاتلین، همچنین سایر منازعین و عاملان ناامنی روستا تا آخرین نفر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هرگونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هرگونه چشم‌پوشی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این‌گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا