سیستان و بلوچستان

دستگیری ۴ عضو یک باند قاچاق مواد مخدر در کنارک

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله موادمخدر توسط یک باند از مناطق ساحلی شهرستان کنارک دست یافتند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته اعضای این باند را در محل و مخفیگاه خود در سواحل درک شهرستان کنارک که قصد جابه جایی و انتقال محموله را به مرکز استان و سپس به عمق کشور داشتند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تکاوران پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور در محل اختفای اعضای این باند، مخفیگاه آنان را در حلقه محاصره خود قرار داده و زمین گیر نمودند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مأموران انتظامی ضمن دستگیری ۴ قاچاقچی در بازرسی از مخفیگاه و محل دپوی آنان مقدار ۶۰۵ کیلو و ۲۹۲ انواع مواد مخدر شامل؛ ۴۷۱ کیلو و ۵۲۲ گرم تریاک و ۱۳۳ کیلو و ۷۷۰گرم حشیش کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس استان سیستان و بلوچستان کوچکترین فعالیت و تحرکی در زمینه قاچاق کالا و مواد مخدر را  از مبدا تحت رصد اطلاعاتی و انتظامی خود قرار می دهند؛ خاطر نشان کرد: برخورد تکاوران و جان برکفان پلیس استان با قاچاق مواد خانمان سوز مخدر برخورد سخت و قاطع می باشد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا