چهارمحال و بختیاری

دشمنان با اسلام ناب و ایران قوی دشمنی دارند

دشمنان با اسلام ناب و ایران قوی دشمنی دارند

زمایش یک روزه فعالان فرهنگی هنری بسیج استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «مثل مصطفی» در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی سپاه استان ،سردار علی محمد اکبری در جمع فعالان فرهنگی هنری بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت: هر روز به بهانه ای دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام عظیم اسلامی هستند و بسیج باید همواره در صحنه باشد و کنشگری انجام دهد؛ زیرا سد کردن رخنه دشمن بسیار مهم تر از ترمیم رخنه و نفوذ است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه غافلگیری در قاموس بسیج جایی ندارد، به برخی از ویژگی های شهید مصطفی صدرزاده اشاره کرد و افزود: اینکه از جوانی نورانی و تأثیرگذار نام برده می شود و آقا و مولایمان می فرمایند مثل مصطفی باشید، بخاطر برنامه های فراگیر این شهید بزرگوار است که در عرصه های مختلف فعال بودند و برای همراه کردن مردم و کم کردن فاصله آنها با دین و برقراری ارتباط جوانان با مسجد فعالیت می کردند.

وی، خاطراتی از دوران حضور خویش در جبهه مقاومت و منطقه تدمر سال ۹۴ و همراهی با شهید صدرزاده را بیان و گوشه هایی از شجاعت و رشادت این الگوی بسیجی را تبیین کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام روایت اول و مطالبه گری و امیدآفرینی در جامعه را رسالت فعالان فرهنگی هنری بسیج دانست و با اشاره به کارگروه های ۱۱ گانه این رزمایش، اظهار کرد: دشمنان با اسلام ناب و ایران قوی دشمنی دارند.

سردار اکبری، قدرت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی به اعتراف همگانی کشورهای خارجی را یادآوری کرد و گفت: نزدیک شدن به قله در فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگرفته از آینده نگری کامل معظم له نسبت به وضعیت فعلی کشور دارد.

وی، با اشاره به برنامه ها و مناسبت های مختلف همچون هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه بصیرت، دهه فجر و … تا پایان سال، تأکید کرد: رزمایش مثل مصطفی تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه دارد و کار بسیجیان شبانه روزی است و تعطیل بردار نیست.

این مقام مسئول، با قرائت بخشی از وصیت نامه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این شهید بزرگوار عامل به وصیت خویش بوده و امروز به تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در رزمایش «مثل مصطفی» عهد می بندیم همچون شهید صدرزاده با تمام ظرفیت کار کنیم تا وصیت نامه شهید سلیمانی برزمین نماند.

وی، در پایان با اشاره به رشد چشمگیر در عرصه های مختلف جهاد علمی، هنری، مردم داری و مردم یاری و مردم نوازی که شاخصه خاص بچه های سپاه و بسیج است، اظهار کرد: مطالبه گری از مسئولین و امیدآفرینی در بی

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا