زنجان

دشمن با جنگ فرهنگی در کمین سرمایه‌های انسانی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با تشریح وضعیت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشور ما در آن مقطع به تمام معنا زیر سلطه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه امام (ره) برای مبارزه علیه شرک و استکبار جهانی به پا خاسته و مقاومت کردند، افزود: ملت ایران با لبیک به امام راحل زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران برای پیروزی انقلاب هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده است، تصریح کرد: نتیجه این مقاومت و مجاهدت‌ها، عظمت، اقتدار و آسایش مردم در این مقطع از تاریخ است.

سردار کرمی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نخستین پیروزی مردم ایران علیه استکبار در همه مقاطع تاریخ بوده است، ادامه داد: این مردم در برقراری امنیت هم خسارت‌های زیادی را متحمل شده، چرا که بعد از پیروزی انقلاب بازماندگان سلطنت و نظام استکبار همه توان خود را برای ناامن کردن کشور به کار بستند که در این رابطه مردم قهرمان کردستان شاهد جنایت‌های بی‌شمار آن‌ها بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه جوانان غیور ایران برای برقراری امنیت با همه توان خود به پا خواسته و با هر آنچه در اختیار داشتند امنیت را برقرار کردند، ادامه داد: در پی این مقاومت‌ها بود که جنگی تمام عیار که مستندات حضور ۵۰ کشور در آن وجود دارد علیه مردم ایران آغاز شد.

وی با بیان اینکه سربازان دیروز در دوران دفاع مقدس حماسه تاریخی خلق کردند، افزود: چه بسیار مواردی که یک گردان برای عملیات اعزام شدند و کسی از آنها سالم به مبداء برنگشت.

سردار کرمی با بیان اینکه سربازی و جانبازی دوران هشت سال دفاع مقدس این فداکاری‌ها را نیاز داشت، افزود: آسایش، اقتدار و عظمت امروز ایران مرهون آن فداکاری‌ها است و آسایش فردای ایران نیازمند فداکاری امروز سربازان خود است، بنابراین باید طوری رفتار کنیم که در نزد افکار عمومی آینده سربلند باشیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با توصیه به سربازان برای الگو قرار دادن حاج قاسم سلیمانی که خود را سرباز ولایت می‌دانست، ادامه داد: این سرباز در جنگ با داعش که نه، بلکه جنگ تمام عیار استکبار با جبهه مقاومت پیروز شد و در نهایت به دست شقی‌ترین افراد زمان خود به آرزوی خود که شهادت بود نائل شد.

وی با بیان اینکه سربازان به عنوان نیروهای انسانی با ارزش‌ترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند، افزود: جوانان بدانید که دشمن با همه ابزار خود در فعالیت می‌کند و در این راستا ۲۷۰ شبکه برگزیده های ایرانی زبان که همه علیه اعتقادات جوانان این سرزمین فعالیت می‌کنند در کمین هستند.

سردار کرمی جنگ روانی و عقیدتی تمام عیار علیه جوان مسلمانان، به ویژه جوانان از جمله جوانان ایران زمین را یادآور شد و ادامه داد: یادمان باشد که دشمن در جنگ نظامی شکست خورده، بنابراین جنگ تمام‌عیار فرهنگی علیه جوانان آغاز کرده که حفاظت از جوانان در این عرصه نیازمند مراقبت بیشتر است.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مجروح و کشته جنگ نظامی، شهید و جانباز محسوب شده و خداوند ضمانت آنها را کرده، پس همواره خدایی هستند، افزود: اما باید متوجه بود که خسارت و تلفات جنگ روانی و فرهنگی جبران ناپذیر است.

وی بر لزوم مراقبت از رفتار و اخلاق و توجه بر سبک زندگی توسط سربازان تاکید کرد و گفت: یادمان باشد که حججی با شهادت حججی نشد، بلکه حتما سایر ارزش‌های اخلاقی و انسانی را هم داشته که موفق به کسب رضایت خداوند شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-12-19 02:06:10

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا